Jordbær, sukker og fløte.... namnam *sommer*Kom nettopp på at jeg har jordbær i kjøleskapettror jeg skal ta meg litt nå som ungen ligger i senga, så kan vi spise resten i morgen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jordbær, sukker og fløte.... namnam *sommer*Kom nettopp på at jeg har jordbær i kjøleskapettror jeg skal ta meg litt nå som ungen ligger i senga, så kan vi spise resten i morgen..
aha! ja da er man tvungen til å spare noenKjøpte to pakker i går av typen gigantiske.. Kan ikke spise alle, da klikker det for snuppa.. Hun elsker lolbær![]()
![]()
Ja det er det.Er jo så mange kjekke folk at praten går jo i ett![]()
sommerkos HELT klart!Jordbær, sukker og fløte.... namnam *sommer*
Men det er så lenge tilHar jo sagt at jeg skal ta med meg boller i duppeturen vår![]()
Og til sommeren blir det babykossommerkos HELT klart!
Vi arvet lite, men kjøpte endel bruktEnig. Enormt forbruk.. vi har jo vært heldige og arvet det aller meste![]()
Mulig det blir med vaniljekesam, har ikke bestemt meg enda.. Må komme meg opp fra sofaen førstJordbær, sukker og fløte.... namnam *sommer*
Neida, vi koser oss bare viFælt som dere skravler i dag dahehe
Går alle for toppen eller?
Det er jo sånn det er.. hvertfall for min del.. Går jo ikke inn for nesten 3000 innlegg.. jeg bare skravler av natur
Men tror da du klarer deg på topp denne mndDu har en god start hvertfall
![]()
Det er en fin plassering det da, så lenge du har nådd 1500Ja, men altså, vi bare skravler for gøy, ikke for å ligge på topp?
Jeg raser nedover på listene for hver oppdatering nå fremover, inntil jeg havner sånn poå 10-15-20 plass et sted, der jeg hører hjemme
Og til sommeren blir det babykosweeee
jepp babykos.. ikke jordbærkos.....Og til sommeren blir det babykosweeee
Ååå misunner dere dt. Men jeg skal kose med tanteskatten jeg daOg til sommeren blir det babykosweeee
Det gjør kengubarnet også og jegKjøpte to pakker i går av typen gigantiske.. Kan ikke spise alle, da klikker det for snuppa.. Hun elsker lolbær![]()
![]()
Jaaha! ja da er man tvungen til å spare noen![]()
Vesla også elsker jordbær, blåbær og bringebær![]()
Neida, vi koser oss bare vi![]()
ja altså jeg vil jo gjerne over 1500 (som er tilfellet i denne mnd) for å ha mulighet til krybbe og veske.Jeg tenkte mest at dere skravlet for å nå toppremiene jeg dadet som er toppen
![]()
Jeg fikk ikke bakt fordi hadde ikke nok melDet er greit.. jeg har tatt opp BOLLENE mine!