Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
agreed! VI er lag GRØNT ER SKJØNT!Lilla pilla
Lilla filla
Nei, det rimer ikke på noe brukbart så jeg er ville fortsatt valgt grønn![]()
Måtte duDisse lagde jeg her om dagen! Veldig gode med hjemmelaget vaniljekrem! :-D http://trinesmatblogg.no/2010/11/06/skolebrod/
Helt enig!!
Da har dere også en stor stue. I starten samsover vi, nå kommer hun inn mellom 2 og 5 og sover resten av natten
Nei hallo likso, fargen er viktigst.hahaha.. nei det er jo ikke så viktig da![]()
Du drømmer sikkert om de I nattHa meg i tankene om du skulle spise en da hvertfallkanskje jeg kjenner smaken
![]()
Nilsi er så skjønnHeiar på Geir på grønn og Nilsi på lilla eg![]()
Første gang jeg har hørt noen som velger en farge fordi den andre ikke rimer på noe.Lilla pilla
Lilla filla
Nei, det rimer ikke på noe brukbart så jeg er ville fortsatt valgt grønn![]()
Når jeg lager vaniljekrem hjemme sitter jeg omtrent å slikker i meg den varme vaniljekremen etterpåDisse lagde jeg her om dagen! Veldig gode med hjemmelaget vaniljekrem! :-D http://trinesmatblogg.no/2010/11/06/skolebrod/
Helt enig!!
Den e grei vettuagreed! VI er lag GRØNT ER SKJØNT!
HihihihiFørste gng jeg haar hørt noen som velger en farge fordi den andre ikke rimer på noe.
takke!Smuch... hihi...
Dere har virkelig ikke skjønt det, stakkars dereagreed! VI er lag GRØNT ER SKJØNT!
Han er detNilsi er så skjønnhehe
![]()
Da blir det bare sånn at jeg MÅ lage boller i morgenDu drømmer sikkert om de I natt![]()
Det kan jo hende det faktisk er sånn at det er vi som HAR skjønt detDere har virkelig ikke skjønt det, stakkars dere
Hahaha.. denne porsjonen var akkurat nok til bolleneNår jeg lager vaniljekrem hjemme sitter jeg omtrent å slikker i meg den varme vaniljekremen etterpå![]()
hahaha... joooooooda!Dere har virkelig ikke skjønt det, stakkars dere
Har du en søster som trenger en mann? Tror han er singelHan er detherlig type!
To mot en, vi er penhahaha... joooooooda!Du som har missforstått da
![]()