Det er bare å komme innom herVi har tatt opp tidligere I dag, men nå har jeg ikke lyst på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bare å komme innom herVi har tatt opp tidligere I dag, men nå har jeg ikke lyst på
Send dem til meg!Vi har tatt opp tidligere I dag, men nå har jeg ikke lyst på
Nei, det er absolutt ikke deilig, yaiks altså.JO! det er super digg!
Hadde lett valgt lilla lag eg ogJeg elsker jo lilla, hadde valgt lag etter fargen på jakken jeg.
Ja hadde det ikke vært så langt.Det er bare å komme innom her![]()
Grønt er skjønt, lilla rimer ikke på noehahaha! ville hatt grønn! bare pga Geir!
liker lilla best jeg også.Jeg elsker jo lilla, hadde valgt lag etter fargen på jakken jeg.
Grønt er skjønt, lilla rimer ikke på noeså ville vært på grønt lag
![]()

Tipper de ikke er gode når de kommer frem. Harde og tørre da. Blir jo tidligst sendt I morgen. Om ferja gårSend dem til meg!![]()
trøkk de igjennom skjermen! hahahhhaTipper de ikke er gode når de kommer frem. Harde og tørre da. Blir jo tidligst sendt I morgen. Om ferja gårmye vind her nå. Strømmen for I sted.
Ha meg i tankene om du skulle spise en da hvertfallJa hadde det ikke vært så langt.
Laget har jeg ikke sett så mye på ennå.liker lilla best jeg også.Men ville fortsatt hvert på grøøønt lag
![]()
Ikke alene syns jegJO! det er super digg!
Har du god oppskrift på skulebrød? Det er sååååå godt![]()
JO! det er super digg!
hahaha.. nei det er jo ikke så viktig daLaget har jeg ikke sett så mye på ennå.
Lilla pilla
lilla dilla!
JOOOOOOOOOOOOO! namme namm!Ikke alene syns jeg![]()
Smuch... hihi...trøkk de igjennom skjermen! hahahhha