Ja! God ideHar du en søster som trenger en mann? Tror han er singelhehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! God ideHar du en søster som trenger en mann? Tror han er singelhehe
da gjør du det neste gang!!!! hallo!!Hahaha.. denne porsjonen var akkurat nok til bolleneda må man lage dobbel porsjon ;-)
Å nei du, det trenger du ikke å prøve deg på engang.Det kan jo hende det faktisk er sånn at det er vi som HAR skjønt det![]()
OH YEAH!!! du er inne i ett driv nå altså!!To mot en, vi er pen(rime rime)
Neida, vi var to som ville valgt lilla ogsåhahaha... joooooooda!Du som har missforstått da
![]()
Bare vent til slutten du, så skal vi seÅ nei du, det trenger du ikke å prøve deg på engang.![]()
urutt.Neida, vi var to som ville valgt lilla også![]()
Det er kvalmtJOOOOOOOOOOOOO! namme namm!
Rime er ikke min greie, men nå skal vi på grønt lag HEIE!OH YEAH!!! du er inne i ett driv nå altså!!
NEI!!Det er kvalmt![]()
Og fordi grønn er skjønnFlinke dere er.
Har vært en liten tur oppe med barna og dere har skravlet 3 sider.
Jeg ville forresten hatt grønn jakke på grunn av Geir, og for å slippe Ayla med lilla![]()
hahahaha Du burde blir Cheerleader!Rime er ikke min greie, men nå skal vi på grønt lag HEIE!![]()
Og vips var vi treNeida, vi var to som ville valgt lilla også![]()
SkravleSom dere skravler, mens jeg bare la ungene og slettet flere hundre mail fra dumme mailinlister....
Så var det å bestemme seg.
skravle, eller så?
Flinke dere er.
Har vært en liten tur oppe med barna og dere har skravlet 3 sider.
Jeg ville forresten hatt grønn jakke på grunn av Geir, og for å slippe Aylar med lilla![]()
tja.. så kanskje.. da kan vi ta deg igjen..Som dere skravler, mens jeg bare la ungene og slettet flere hundre mail fra dumme mailinlister....
Så var det å bestemme seg.
skravle, eller så?
Haha! også cheerleader dahahahaha Du burde blir Cheerleader!