Felles skravle 2015

ikke tenk på det da! god trening vettu! ;)
Men da stemmer jeg for at du også tar på deg miniskjørtet, så kan du kaste meg opp i luften. hahaha :P SÅ må vi jo lage heia rop!

Men dere har planer om å passere 1500 innlegg i kveld allerede? Skravlehøner :p
Hahaha :P det er vell umulig! Stakkars mannen min :P Glad han er på jobb akkurat nå ;) må vell være sosial og se netflix når han er hjemme igjen.

hehe ok da.. Du får skravle til du sovner da! :p hehe

Jeg kan så litt... det er ikke sånn masse jeg har tenkt å så. (Les, det er ikke aktuelt i måneskinn at jeg går ut i dette været, og 95% av pottene befinner seg i en utendørs bod. Og minidrivhusene til kjøkkenbenken som de skulle stå i. Og så er et begrensa med plass på kjøkkenbenken, så jeg sår litt nå, litt da, etterhvert spirer noe, da er det plass til noe nytt, Så... ja, jeg skal se gjennom frøboksen min jeg om det er noe som passer i dag med det jeg har for hånden å så i

Hahaha :p det er vell umulig! Stakkars mannen min :p Glad han er på jobb akkurat nå ;) må vell være sosial og se netflix når han er hjemme igjen.

Min sitter i den andre hjørnesofaen. Men med en laptop, han jobber. Så da kan jeg skravle. Men jeg må ha mat, det ar jo en veldig tidlig middag i dag.

Jeg kan så litt... det er ikke sånn masse jeg har tenkt å så. (Les, det er ikke aktuelt i måneskinn at jeg går ut i dette været, og 95% av pottene befinner seg i en utendørs bod. Og minidrivhusene til kjøkkenbenken som de skulle stå i. Og så er et begrensa med plass på kjøkkenbenken, så jeg sår litt nå, litt da, etterhvert spirer noe, da er det plass til noe nytt, Så... ja, jeg skal se gjennom frøboksen min jeg om det er noe som passer i dag med det jeg har for hånden å så i
Flinking :D Du får poste bilde når du er ferdig. Sånn at vi vet du ikke sovnet på sofaen ;)

Men da stemmer jeg for at du også tar på deg miniskjørtet, så kan du kaste meg opp i luften. hahaha :p SÅ må vi jo lage heia rop!
Det er greit! Mulig vi trenger en til person som kan hjelpe meg med å ta i mot deg på vei ned igjen :D

Det er greit! Mulig vi trenger en til person som kan hjelpe meg med å ta i mot deg på vei ned igjen :D
Hahaha! Ja, kunne nok gått gale det ja :P Kanskje musemor vil være med, siden hun er med på grønn :P

Så litt! Skravle masse! :D God plan!

Back
Topp