Og du bor heller ikke i nærheten... Noen i Bergen som vil lage boller til en sulten gravid dame?Da var bollene ute av frysa gitt! hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og du bor heller ikke i nærheten... Noen i Bergen som vil lage boller til en sulten gravid dame?Da var bollene ute av frysa gitt! hahaha
NEIVEL ! Hehe
Men da stemmer jeg for at du også tar på deg miniskjørtet, så kan du kaste meg opp i luften. hahahaikke tenk på det da! god trening vettu!![]()
blir det igjen snart her også! boller og rundstykker er alltid deilig å ha i fryseren.Næsj da... Blir bakedag med ungen i morgen kjenner jeg![]()
Men dere har planer om å passere 1500 innlegg i kveld allerede? Skravlehøner![]()
HahahaMen dere har planer om å passere 1500 innlegg i kveld allerede? Skravlehøner![]()
hehe ok da.. Du får skravle til du sovner da!hehe
hopp på ett fly til sandefjord.. derfra er det 30 min hjem til meg!Og du bor heller ikke i nærheten... Noen i Bergen som vil lage boller til en sulten gravid dame?
Tenkte mer siden jeg nå både har denne vuggen og en Storksak stelleveskeNei hvorfor føler du det?
Ser vel aldri at du skriver ett ords innlegg. Du skriver jo alltid lange innlegg du
Hahahadet er vell umulig! Stakkars mannen min
Glad han er på jobb akkurat nå
må vell være sosial og se netflix når han er hjemme igjen.
FlinkingJeg kan så litt... det er ikke sånn masse jeg har tenkt å så. (Les, det er ikke aktuelt i måneskinn at jeg går ut i dette været, og 95% av pottene befinner seg i en utendørs bod. Og minidrivhusene til kjøkkenbenken som de skulle stå i. Og så er et begrensa med plass på kjøkkenbenken, så jeg sår litt nå, litt da, etterhvert spirer noe, da er det plass til noe nytt, Så... ja, jeg skal se gjennom frøboksen min jeg om det er noe som passer i dag med det jeg har for hånden å så i
Jeg går tur med bikkja og tiner skolebrød etterpå som belønning ;-)Da var bollene ute av frysa gitt! hahaha
Det er greit! Mulig vi trenger en til person som kan hjelpe meg med å ta i mot deg på vei ned igjenMen da stemmer jeg for at du også tar på deg miniskjørtet, så kan du kaste meg opp i luften. hahahaSÅ må vi jo lage heia rop!
Tenkte mer siden jeg nå både har denne vuggen og en Storksak stelleveske
Må jo slippe til dere også
Vunnet begge deler her? :OTenkte mer siden jeg nå både har denne vuggen og en Storksak stelleveske
Du får komme å få litt danå fikk jeg virkelig virkelig lyst på vaniljekrem! dumma! din feil!
Det må du aldeles ikkje tenke på. I tilfelle må eg og det. Har storksak og voksiposeTenkte mer siden jeg nå både har denne vuggen og en Storksak stelleveske
Har du er god oppskrift på rundstykker? Elsker rundstykkerblir det igjen snart her også! boller og rundstykker er alltid deilig å ha i fryseren.
Hahaha! Ja, kunne nok gått gale det jaDet er greit! Mulig vi trenger en til person som kan hjelpe meg med å ta i mot deg på vei ned igjen![]()
Så litt! Skravle masse!Jeg kan så litt... det er ikke sånn masse jeg har tenkt å så. (Les, det er ikke aktuelt i måneskinn at jeg går ut i dette været, og 95% av pottene befinner seg i en utendørs bod. Og minidrivhusene til kjøkkenbenken som de skulle stå i. Og så er et begrensa med plass på kjøkkenbenken, så jeg sår litt nå, litt da, etterhvert spirer noe, da er det plass til noe nytt, Så... ja, jeg skal se gjennom frøboksen min jeg om det er noe som passer i dag med det jeg har for hånden å så i