Så selvsagt, ellers havner du jo langt foran oss andreSom dere skravler, mens jeg bare la ungene og slettet flere hundre mail fra dumme mailinlister....
Så var det å bestemme seg.
skravle, eller så?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så selvsagt, ellers havner du jo langt foran oss andreSom dere skravler, mens jeg bare la ungene og slettet flere hundre mail fra dumme mailinlister....
Så var det å bestemme seg.
skravle, eller så?
miniskjøt og dusker!! superflottHaha! også cheerleader da
Heia BRANN!!![]()
EnigSå selvsagt, ellers havner du jo langt foran oss andre
Skravle![]()
tja.. så kanskje.. da kan vi ta deg igjen..![]()
Se der jaEg heiar på lilla, for på dei har eg dilla?![]()
Joda, kanskje for 10-12 år sidenminiskjøt og dusker!! superflott![]()
Så selvsagt, ellers havner du jo langt foran oss andre
Sier som jeg sa i starten av forrige måned, husk på ett ords innleggene
Vi vil fortsatt ikke at premiene skal forsvinne pga juks.
Det er greit, stemmer for skravleDere er jo ikke akkurat enige, hvordan skal jeg da bestemme meg?
Ta meg igjen har dere sikkert gjort allerede, og dessuten sovner jeg erfringvis snart på sofaen, og deretter legger jeg meg... gjort et hele uka.
Kan aldri vite med deg vet du. Men ok da, du kan skravle med ossDere vet jo av erfaring at det i så fall ikke varer lenge da.
Føler nesten jeg bør roe ned, men dere er så alt for hyggelige......Sier som jeg sa i starten av forrige måned, husk på ett ords innleggene
Vi vil fortsatt ikke at premiene skal forsvinne pga juks.
NEIVEL ! HeheNEI!!
Yes, det er det vi skal. De følger nok nøye med etter desembgreiene , så det er greit å følge regleneViktig,< viktig
Veldgi viktig, faktisk. vi skal ikek jukse, vi skal bare kose oss
Næsj da... Blir bakedag med ungen i morgen kjenner jegjo men da blir dem så seige etterpå!
hehe ok da.. Du får skravle til du sovner da!Dere er jo ikke akkurat enige, hvordan skal jeg da bestemme meg?
Ta meg igjen har dere sikkert gjort allerede, og dessuten sovner jeg erfringvis snart på sofaen, og deretter legger jeg meg... gjort et hele uka.
ikke tenk på det da! god trening vettu!Joda, kanskje for 10-12 år sidenhehhehe
Nei hvorfor føler du det?Føler nesten jeg bør roe ned, men dere er så alt for hyggelige......