Henger meg på og gratulerer masseGratulerer til Lilleblomst, endelig er jenta di her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Henger meg på og gratulerer masseGratulerer til Lilleblomst, endelig er jenta di her![]()
Fikk satt i gang en oppvaskmaskin og en vaskemaskin før det startet.Vi er tilbake fra fjellet og jeg har plantet rumpa i sofaen! Heia Norge![]()
JeppBenka foran tv, Heia Noge![]()

Åååå, nå fikk jeg lyst på te!Fikk satt i gang en oppvaskmaskin og en vaskemaskin før det startet.
Har plantet meg i sofaen og mannen har kommet med en kanne te![]()
Etter alt dette med Lilleblomst har jeg skikkelig lyst til å føde nå selv og hilse på gutten vår![]()
Ja, hvertfall en time til vi kan begynne å kjenne hjertet dunke og pulsen stigeRadio i bilen her.. tidlig ute til ferga.. men er jo slutten som er mest spennende!
Håper det blir en spennende slutt på vm. Aldri godt å vite med det føre de har i dag.
Jada! Vi er nok ikke hjemme før litt over 15Ja, hvertfall en time til vi kan begynne å kjenne hjertet dunke og pulsen stige![]()
Jeg er så glad, så glad.Åååå, nå fikk jeg lyst på te!
Men du har termin i disse dager, jeg må mest sannsynlig vente til 23. marsVet akkurat hvordan du har d!![]()
Slutt å klagMen du har termin i disse dager, jeg må mest sannsynlig vente til 23. mars![]()
Jeg er der at jeg nå prøver å finne ut hva jeg får halsbrann av.. Og melk er faktisk noe av det. Men det skal jo egentlig hjelpe?? Skjønner ingen tingJeg er så glad, så glad.
ELSKER te men har ikke kunnet drikke det på lenge siden jeg fikk så halsbrann av det.
Så begynte jeg å få halsbrann bare av å lukte søtningsmiddelet jeg brukte...
Prøvde med sukker isteden, og det gikk bra![]()
Stakkars....Slutt å klagjeg må vente til juli
![]()
Er ikke alle det funker for. Noen blir verre av melk.Jeg er der at jeg nå prøver å finne ut hva jeg får halsbrann av.. Og melk er faktisk noe av det. Men det skal jo egentlig hjelpe?? Skjønner ingen tingog noen typer brus får jeg det av.
Jøsses, det var tidlig.Hjemme. Så lager vi middag