Peppercat
Gift med forumet
Ser ikke super lyst ut nå, men heldigvis er det lenge igjen.Ja, håper d holder seg spennende!
Jo mer snø som kommer jo bedre for Petter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke super lyst ut nå, men heldigvis er det lenge igjen.Ja, håper d holder seg spennende!
Jo mer snø som kommer jo bedre for Petter![]()
Jeg blir mye verre av loveharts som mange syns hjelper.Jeg er der at jeg nå prøver å finne ut hva jeg får halsbrann av.. Og melk er faktisk noe av det. Men det skal jo egentlig hjelpe?? Skjønner ingen tingog noen typer brus får jeg det av.
Men du har termin i disse dager, jeg må mest sannsynlig vente til 23. mars![]()
Er veldig tidlig enda og tett i teten.Ser ikke super lyst ut nå, men heldigvis er det lenge igjen.
Ser ikke super lyst ut nå, men heldigvis er det lenge igjen.
Jeg tenker at dersom han her er like utålmodig som frøkna så kommer han 17., men vi får se..Jeg har termin neste søndag. Men er forferdelig utålmodig nå altså..
Ja får håpe på det. Men gjenstår å seJepp
Er litt kjedelig nå i begynnelsen, men håper på en spennende og "lykkelig" slutt
Oj så tidlig middag dere har.Hjemme. Så lager vi middag
Lovehearts var helt forferdeligJeg blir mye verre av loveharts som mange syns hjelper.
Hvilken type melk?
Heldigvis og snart kan de bytte ski.Jeg har trua. Og d begynte jo å lave ned så d er håp!![]()
Er ikke alle det funker for. Noen blir verre av melk.
Da er vist jeg en av de som blir verre av melk ja... Og det er helst vanlig lettmelk jeg kjenner det på.Jeg blir mye verre av loveharts som mange syns hjelper.
Hvilken type melk?
Oj så tidlig middag dere har.
Her blir det også tidlig middag i dag. Men det er fordi vi skal prøve å komme oss hjemover til Bergen før den verste trafikkenHjemme. Så lager vi middag
Jeg tenker at dersom han her er like utålmodig som frøkna så kommer han 17., men vi får se..
Oppdatering kl 14:05
1. Beckymams 89
2. Sara 76
3. Lady_Z 75
4. Mirell 47
5. lizzed 45
7. Peppercat 38
13. Musemor med to små og en i magen 31
15. Kengu 27
26. Lilleblomst_15 13
38. m&m mini 9
X. Hope91
X. trinebeth
X. Babylito
X. ALN89
X. EJ
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 48 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 3 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/#post-18837993
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Tenker at noen får halsbrann dersom melken er for vannete (f. eks. skummet melk) andre av at den er for feit (h-melk).Da er vist jeg en av de som blir verre av melk ja... Og det er helst vanlig lettmelk jeg kjenner det på.
Du får leve på den så lenge du kanWow! 1. plass! D er vel eneste gangen d tenker jeg![]()
Se der ja, er på listenOppdatering kl 14:05
1. Beckymams 89
2. Sara 76
3. Lady_Z 75
4. Mirell 47
5. lizzed 45
7. Peppercat 38
13. Musemor med to små og en i magen 31
15. Kengu 27
26. Lilleblomst_15 13
38. m&m mini 9
X. Hope91
X. trinebeth
X. Babylito
X. ALN89
X. EJ
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 48 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 3 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/#post-18837993
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Det kommer vel harl an på hvilket tempo du kommer til å har fremover det.Wow! 1. plass! D er vel eneste gangen d tenker jeg![]()
Hvor skal dere hjem fra??Her blir det også tidlig middag i dag. Men det er fordi vi skal prøve å komme oss hjemover til Bergen før den verste trafikken![]()