Felles skravle 2015

Hihi..
Mannen og gutten sitter og spiller på kjøkkenet mens jeg ser på 5-mila.
Frøkna på 3 år finner ut hun ikke skal forstyrre oss når hun er sulten og går i skapet og forsyner seg med et knekkebrød med frokostblanding på, så stolt at hun klarer selv :)

Oppdatering kl 14:05

1. Beckymams 89
2. Sara 76
3. Lady_Z 75
4. Mirell 47
5. lizzed 45
7. Peppercat 38
13. Musemor med to små og en i magen 31
15. Kengu 27
26. Lilleblomst_15 13
38. m&m mini 9

X. Hope91
X. trinebeth
X. Babylito
X. ALN89
X. EJ

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 48 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 3 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/#post-18837993

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Oi.. noen av dere som har dratt fra litt ja.. nå er jeg spent på om det er en tv på ferga.. ellers får vi sitte i bilen og høre radio ;-) begynner å bli sulten igjen også.. matvrak :-P

Oppdatering kl 14:05

1. Beckymams 89
2. Sara 76
3. Lady_Z 75
4. Mirell 47
5. lizzed 45
7. Peppercat 38
13. Musemor med to små og en i magen 31
15. Kengu 27
26. Lilleblomst_15 13
38. m&m mini 9

X. Hope91
X. trinebeth
X. Babylito
X. ALN89
X. EJ

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 48 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 3 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/#post-18837993

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Fortsatt 3. plass gitt :) takk for oppdatering!

Oi.. noen av dere som har dratt fra litt ja.. nå er jeg spent på om det er en tv på ferga.. ellers får vi sitte i bilen og høre radio ;-) begynner å bli sulten igjen også.. matvrak :p
Kan kjøpe deg litt mat på fergen, sjekke om de viser VM og sette deg tilbake i bilen dersom de ikke gjør det.
Tror det er flere her som ønsker et lite forsprang.
Jeg personlig håper på om å ta et ordentlig tak i morgen.

Det kommer vel harl an på hvilket tempo du kommer til å har fremover det.
Jeg har klatret fra 100. plass til 13.
Mye som skjer i begynnelsen av måneden

Du har rett i d. Tenkte å forsøke å klare 1500 så fort som mulig siden dette et babymåneden min. Vet aldri når hun kommer og jeg er så hypp på den vugga, så må bare forsøke :)

Kan kjøpe deg litt mat på fergen, sjekke om de viser VM og sette deg tilbake i bilen dersom de ikke gjør det.
Tror det er flere her som ønsker et lite forsprang.
Jeg personlig håper på om å ta et ordentlig tak i morgen.
Jepp.. ingenting som frister, ikke tv så blir nok bilen igjen ja ;-) hjemme om en halvtime, så ingen krise.. må nok skravle litt imellom slagene imorra jeg også. Mamma og pappa kommer torsdag kveld, så må få vasket hele huset innen den tid..

Jøsses, det var tidlig.
Her står maten til tining, og skal snart i marinade

Ja, du skjønner, mannen skal på jobb i ettermiddag, så vi ville spise søndagsmiddagen samlet, og trengte mat etter badinga.

Så nå har vi spist middag, og jeg er benket forran resten av femmila.

Oj så tidlig middag dere har.

Unormalt tidlig selv for oss, men jeg er egetnlgi vant til at søndagsmiddagen serverers tidlig, jeg har bare ikke praktisert det selv. Men som sagt, vi måtte ha mat etter badinga, og lunsj nå ville gitt sen middag, og det hadde vært greit om ikke mannen skulle på jobb.

Back
Topp