Jeg skjønner deg veldig godt ang oppdateringslista.. den blir jo alt for lang om man skal ha med alle!Det var egentlig også det jeg trodde, men skrev dette bare sånn i tilfelle![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønner deg veldig godt ang oppdateringslista.. den blir jo alt for lang om man skal ha med alle!Det var egentlig også det jeg trodde, men skrev dette bare sånn i tilfelle![]()
Tviler på den, lite skravling de neste to timene.bare å holde det gående![]()
13:25Noe som vet når 50 km starter?
Kos dere på svømmehallen!!Tviler på den, lite skravling de neste to timene.
Tusen takk13:25
Lang tur hjem?Sitter og ser på sambo vaske opo og lage egg og bacon til frokost.. vi skal bare gå en tur og pakke sammen, før vi drar hjem for å rekke slutten på 5mila :-D
Veske, til jobb, shopping etc, ja!Sikkert en stelleveske hun likte bedre denne mnd![]()
under 2 timer inkl ferge.. håper de viser det på ferga, men tviler.. radioen er på ja.. er jo slutten som er spennende å se!Lang tur hjem?
Kan ha 5-mila på radioen frem til dere er hjemme
Det skal viKos dere på svømmehallen!!![]()
Ja, det er det som er det viktigste!Veske, til jobb, shopping etc, ja!
Men ikke holde på plassen, bare komme over 1500
Haha! Dusteunge faktiskmå hoppe i høyet vettu
ungen kommer lettere ut om du bruker måten du fikk den inn! Hehe
God morgen. Liker at lilleblomst ikke har svart, da er hun vel i fødsel. Denne mnd har jeg lengtet etter lenge. Ikke bare er det vår mnd og det begynner å bli varmere, men jeg skal bli mamma igjen. Bare tre dager til termin.
Hva driver dere med da jenter ?? Noen som venter på vm??
God morgen. Liker at lilleblomst ikke har svart, da er hun vel i fødsel. Denne mnd har jeg lengtet etter lenge. Ikke bare er det vår mnd og det begynner å bli varmere, men jeg skal bli mamma igjen. Bare tre dager til termin.
JippiHun har født![]()
Hun har fått babyenJa, håper d er derfor hun ikke er her inne, og ikke at hun har sloknet.