Felles skravle 2015

Jupp :)

Hva gjør dere da?
Det er bra :)
Her sitter jeg og manner meg opp (kvinner meg opp?) til å klargjøre sprinkelsengen til babyen som snart kommer. Greit å ha litt ting på stell, og jeg koser meg jo med å gjøre det, men er ikke i så god form, så må samle krefter for å gjøre det.

Min kjære spiller ps4 og jeg sitter her. Og kjenner på alt for å finne ut om det skjer noe snart. Blir vel snart en runde med navn jakt på nett tror jeg.
Hva spiller han?

Når er termin igjen? Navn, ja... Syns det er ufattelig vanskelig, men har heldigvis til september å finne ut av det..

Det er bra :)
Her sitter jeg og manner meg opp (kvinner meg opp?) til å klargjøre sprinkelsengen til babyen som snart kommer. Greit å ha litt ting på stell, og jeg koser meg jo med å gjøre det, men er ikke i så god form, så må samle krefter for å gjøre det.
Åååh, ser den! Når er termin?

Jeg har så liten tålmodighet at sånne ting får samboeren sette sammen.. Føler egentlig at jeg er handy, men var dette med tålmodighet og temperament :p

Min kjære spiller ps4 og jeg sitter her. Og kjenner på alt for å finne ut om det skjer noe snart. Blir vel snart en runde med navn jakt på nett tror jeg.
"Godt" å høre at det er flere som ikke har bestemt seg for navn. Her står det vel mellom fire navn, men med litt forskjellige varianter, så i realiteten blir det flere.. Vanskelig ja!

Hva spiller han?

Når er termin igjen? Navn, ja... Syns det er ufattelig vanskelig, men har heldigvis til september å finne ut av det..
Termin er på onsdag. Har navn, men jeg blir så usikker hele tiden. Han spiller far cry 4 og det er ganske greit å se på.

Åååh, ser den! Når er termin?

Jeg har så liten tålmodighet at sånne ting får samboeren sette sammen.. Føler egentlig at jeg er handy, men var dette med tålmodighet og temperament :p
Haha..høres ut som meg!
Den er egentlig satt sammen, men tenkte å vaske den og legge på trekket til madrassen som er vasket, samt sengehimmel, sengekant og sengetøyet.
Greit å ha det klart, synes jeg. Også for å forberede toåringen litt på det, at nå skal en baby bo i den sengen.
Termin er om tre uker, så er ikke så alt for lenge igjen!

"Godt" å høre at det er flere som ikke har bestemt seg for navn. Her står det vel mellom fire navn, men med litt forskjellige varianter, så i realiteten blir det flere.. Vanskelig ja!
Ja det er kjempe vanskelig. Med de to andre så var det kjempe lett. Men denne gangen er det vanskelig. Og alle skal mene noe, men uten å si noe, og da blir jeg usikker. Trodde ikke jeg kom til å bry meg.

Ja det er kjempe vanskelig. Med de to andre så var det kjempe lett. Men denne gangen er det vanskelig. Og alle skal mene noe, men uten å si noe, og da blir jeg usikker. Trodde ikke jeg kom til å bry meg.
Ja, var veldig enkelt sist her også! Mens denne gangen høres jo noen av alternativene sammen med toåringens navn ut som en barnebok eller barnetvserie..Hehe.. Tenker nok kanskje litt for mye på det også.

Ja, var veldig enkelt sist her også! Mens denne gangen høres jo noen av alternativene sammen med toåringens navn ut som en barnebok eller barnetvserie..Hehe.. Tenker nok kanskje litt for mye på det også.
Ja, her skal det passe til to andre og jeg er nok over gjennomsnittet opphengt i navn, så jeg tenker myyyyyyye på det.

Hehehe..kanskje jeg bare skal skrive noen tilfeldige navn her da, for å stille nysgjerrigheten :p
Hehe, ja kanskje det

Sånn! Da er dagens gjøremål NESTEN klar.
hvert på jobb og tatt en koselig bytur med kusina mi.

Nå har jeg fått bestilt ny almanakk og jeg har bestilt drikkefalskebelte til manen. Som han ikke vet om.
Men han har begynt å løpe igjen. Så for å vise at jeg støtter ham har jeg kjøpt en liten gave til ham.
Nå skal jeg henge opp jobbskjortene til mannen.. SÅ er alt for i dag gjort :

Hvordan har dere hatt det i dag?

Back
Topp