Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min kjære spiller ps4 og jeg sitter her. Og kjenner på alt for å finne ut om det skjer noe snart. Blir vel snart en runde med navn jakt på nett tror jeg.Jupp
Hva gjør dere da?
Det er braJupp
Hva gjør dere da?
Hva spiller han?Min kjære spiller ps4 og jeg sitter her. Og kjenner på alt for å finne ut om det skjer noe snart. Blir vel snart en runde med navn jakt på nett tror jeg.
Åååh, ser den! Når er termin?Det er bra
Her sitter jeg og manner meg opp (kvinner meg opp?) til å klargjøre sprinkelsengen til babyen som snart kommer. Greit å ha litt ting på stell, og jeg koser meg jo med å gjøre det, men er ikke i så god form, så må samle krefter for å gjøre det.
"Godt" å høre at det er flere som ikke har bestemt seg for navn. Her står det vel mellom fire navn, men med litt forskjellige varianter, så i realiteten blir det flere.. Vanskelig ja!Min kjære spiller ps4 og jeg sitter her. Og kjenner på alt for å finne ut om det skjer noe snart. Blir vel snart en runde med navn jakt på nett tror jeg.
Hvilke står det mellom da?"Godt" å høre at det er flere som ikke har bestemt seg for navn. Her står det vel mellom fire navn, men med litt forskjellige varianter, så i realiteten blir det flere.. Vanskelig ja!
Termin er på onsdag. Har navn, men jeg blir så usikker hele tiden. Han spiller far cry 4 og det er ganske greit å se på.Hva spiller han?
Når er termin igjen? Navn, ja... Syns det er ufattelig vanskelig, men har heldigvis til september å finne ut av det..
Haha..høres ut som meg!Åååh, ser den! Når er termin?
Jeg har så liten tålmodighet at sånne ting får samboeren sette sammen.. Føler egentlig at jeg er handy, men var dette med tålmodighet og temperament![]()
Ja det er kjempe vanskelig. Med de to andre så var det kjempe lett. Men denne gangen er det vanskelig. Og alle skal mene noe, men uten å si noe, og da blir jeg usikker. Trodde ikke jeg kom til å bry meg."Godt" å høre at det er flere som ikke har bestemt seg for navn. Her står det vel mellom fire navn, men med litt forskjellige varianter, så i realiteten blir det flere.. Vanskelig ja!
Vet du, vi har ikke fortalt alternativene våre til noen, for å ikke bli påvirket av andres meninger denne gangen. Kanskje litt sært, menmenHvilke står det mellom da?![]()
Forstår deg godt, men liker det ikke for jeg blir nysgjerrigVet du, vi har ikke fortalt alternativene våre til noen, for å ikke bli påvirket av andres meninger denne gangen. Kanskje litt sært, menmen![]()
Ja, var veldig enkelt sist her også! Mens denne gangen høres jo noen av alternativene sammen med toåringens navn ut som en barnebok eller barnetvserie..Hehe.. Tenker nok kanskje litt for mye på det også.Ja det er kjempe vanskelig. Med de to andre så var det kjempe lett. Men denne gangen er det vanskelig. Og alle skal mene noe, men uten å si noe, og da blir jeg usikker. Trodde ikke jeg kom til å bry meg.
Hehehe..kanskje jeg bare skal skrive noen tilfeldige navn her da, for å stille nysgjerrighetenForstår deg godt, men liker det ikke for jeg blir nysgjerrig![]()
Ja, ikke sant.Fancy maskin du har damed speil på
![]()
Ja, her skal det passe til to andre og jeg er nok over gjennomsnittet opphengt i navn, så jeg tenker myyyyyyye på det.Ja, var veldig enkelt sist her også! Mens denne gangen høres jo noen av alternativene sammen med toåringens navn ut som en barnebok eller barnetvserie..Hehe.. Tenker nok kanskje litt for mye på det også.
Hehe, ja kanskje detHehehe..kanskje jeg bare skal skrive noen tilfeldige navn her da, for å stille nysgjerrigheten![]()
Hva står det mellom hos dere da, om du vil dele?Ja, her skal det passe til to andre og jeg er nok over gjennomsnittet opphengt i navn, så jeg tenker myyyyyyye på det.
Hehe, ja kanskje det
Det står mellom Phoebe, som egentlig er favoritten og Kiera og Thale. De to vi har heter Tristan og Phillipa.Hva står det mellom hos dere da, om du vil dele?
Fine navn alle sammen daDet står mellom Phoebe, som egentlig er favoritten og Kiera og Thale. De to vi har heter Tristan og Phillipa.