Felles skravle 2015

Sånn! Da er dagens gjøremål NESTEN klar.
hvert på jobb og tatt en koselig bytur med kusina mi.

Nå har jeg fått bestilt ny almanakk og jeg har bestilt drikkefalskebelte til manen. Som han ikke vet om.
Men han har begynt å løpe igjen. Så for å vise at jeg støtter ham har jeg kjøpt en liten gave til ham.
Nå skal jeg henge opp jobbskjortene til mannen.. SÅ er alt for i dag gjort :

Hvordan har dere hatt det i dag?
Jeg har vært på ikea og på tre handlesentre. Har sett på vm, badet og hentet unger. Fikk polaroid kamera i gave hos mannen. Veldig glad og veldig overrasket. Nå håper jeg all handlingen skal føre til at det skjer noe.

Haha..høres ut som meg!
Den er egentlig satt sammen, men tenkte å vaske den og legge på trekket til madrassen som er vasket, samt sengehimmel, sengekant og sengetøyet.
Greit å ha det klart, synes jeg. Også for å forberede toåringen litt på det, at nå skal en baby bo i den sengen.
Termin er om tre uker, så er ikke så alt for lenge igjen!
Aha, skjønner! Blir koselig da :) gleder meg til å ordne men må kjøpe større leilighet først og har en good stund igjen ;)

Tre uker er ikke lenge til! Når fødte du 2 åringen i forhold til termin?

Jeg har vært på ikea og på tre handlesentre. Har sett på vm, badet og hentet unger. Fikk polaroid kamera i gave hos mannen. Veldig glad og veldig overrasket. Nå håper jeg all handlingen skal føre til at det skjer noe.
Ja vi får håpe det skjer noe snart ;)
Krysser fingrene for deg!

S

så langt er ikke vi kommet enda. Elsker ekkelt jeg. Resident evil er mitt favoritt spill
Æææsj, jeg er så sinnsykt husredd og skvetter av alt, så unngår ekle spill :p i tillegg får jeg ALLTID mareritt om jeg ser noe skummelt på tv eller spill.. Til og med enkelte hendelser som kommer i avisen.. Da Benjamin ble drept hadde jeg mareritt om at jeg ble jaget av menn med kniv., :(

Sånn! Da er dagens gjøremål NESTEN klar.
hvert på jobb og tatt en koselig bytur med kusina mi.

Nå har jeg fått bestilt ny almanakk og jeg har bestilt drikkefalskebelte til manen. Som han ikke vet om.
Men han har begynt å løpe igjen. Så for å vise at jeg støtter ham har jeg kjøpt en liten gave til ham.
Nå skal jeg henge opp jobbskjortene til mannen.. SÅ er alt for i dag gjort :

Hvordan har dere hatt det i dag?
Drikkefalskebelte? :D hihi

Fått mye gjort da! Men du minner meg på at jeg må henge opp ullvasken.. Bah..

Æææsj, jeg er så sinnsykt husredd og skvetter av alt, så unngår ekle spill :p i tillegg får jeg ALLTID mareritt om jeg ser noe skummelt på tv eller spill.. Til og med enkelte hendelser som kommer i avisen.. Da Benjamin ble drept hadde jeg mareritt om at jeg ble jaget av menn med kniv., :(
Da forstår jeg at du ikke liker sånt nei. Har bare mareritt om folk som dør eller går fra meg stort sett. Sjeldent om noe jeg har sett på tv eller lest om.

Aha, skjønner! Blir koselig da :) gleder meg til å ordne men må kjøpe større leilighet først og har en good stund igjen ;)

Tre uker er ikke lenge til! Når fødte du 2 åringen i forhold til termin?
Gikk tretten dager over sist..så kan jo være nesten fem uker igjen om denne babyen er like tålmodig :( Men det er i hvert fall ny baby her til påske :)

Back
Topp