Peppercat
Gift med forumet
Han blir fem snart og hun er 3,5. Tror vi ender på Phoebe. Jeg må bare slutte å bry meg om andre folk.Fine navn alle sammen daDere får møte henne og se hva som passer best! Hvor gamle er de to andre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han blir fem snart og hun er 3,5. Tror vi ender på Phoebe. Jeg må bare slutte å bry meg om andre folk.Fine navn alle sammen daDere får møte henne og se hva som passer best! Hvor gamle er de to andre?
Jeg har vært på ikea og på tre handlesentre. Har sett på vm, badet og hentet unger. Fikk polaroid kamera i gave hos mannen. Veldig glad og veldig overrasket. Nå håper jeg all handlingen skal føre til at det skjer noe.Sånn! Da er dagens gjøremål NESTEN klar.
hvert på jobb og tatt en koselig bytur med kusina mi.
Nå har jeg fått bestilt ny almanakk og jeg har bestilt drikkefalskebelte til manen. Som han ikke vet om.
Men han har begynt å løpe igjen. Så for å vise at jeg støtter ham har jeg kjøpt en liten gave til ham.
Nå skal jeg henge opp jobbskjortene til mannen.. SÅ er alt for i dag gjort :
Hvordan har dere hatt det i dag?
Håper det snart blir fødsel da!Termin er på onsdag. Har navn, men jeg blir så usikker hele tiden. Han spiller far cry 4 og det er ganske greit å se på.
Aha, skjønner! Blir koselig daHaha..høres ut som meg!
Den er egentlig satt sammen, men tenkte å vaske den og legge på trekket til madrassen som er vasket, samt sengehimmel, sengekant og sengetøyet.
Greit å ha det klart, synes jeg. Også for å forberede toåringen litt på det, at nå skal en baby bo i den sengen.
Termin er om tre uker, så er ikke så alt for lenge igjen!
så langt er ikke vi kommet enda. Elsker ekkelt jeg. Resident evil er mitt favoritt spillHåper det snart blir fødsel da!
Synd det spillet var så ekkelt, spesielt med de ekle åndene eller hva de er.. Ugh..
Så fine navn!Det står mellom Phoebe, som egentlig er favoritten og Kiera og Thale. De to vi har heter Tristan og Phillipa.
Ja vi får håpe det skjer noe snartJeg har vært på ikea og på tre handlesentre. Har sett på vm, badet og hentet unger. Fikk polaroid kamera i gave hos mannen. Veldig glad og veldig overrasket. Nå håper jeg all handlingen skal føre til at det skjer noe.
Liker litt at vi får to jenter med Ph for det er jo ikke så vanlig. Vi får se hva vi ender påSå fine navn!Phoebe er kult
![]()
Æææsj, jeg er så sinnsykt husredd og skvetter av alt, så unngår ekle spillS
så langt er ikke vi kommet enda. Elsker ekkelt jeg. Resident evil er mitt favoritt spill
Drikkefalskebelte?Sånn! Da er dagens gjøremål NESTEN klar.
hvert på jobb og tatt en koselig bytur med kusina mi.
Nå har jeg fått bestilt ny almanakk og jeg har bestilt drikkefalskebelte til manen. Som han ikke vet om.
Men han har begynt å løpe igjen. Så for å vise at jeg støtter ham har jeg kjøpt en liten gave til ham.
Nå skal jeg henge opp jobbskjortene til mannen.. SÅ er alt for i dag gjort :
Hvordan har dere hatt det i dag?
Da forstår jeg at du ikke liker sånt nei. Har bare mareritt om folk som dør eller går fra meg stort sett. Sjeldent om noe jeg har sett på tv eller lest om.Æææsj, jeg er så sinnsykt husredd og skvetter av alt, så unngår ekle spilli tillegg får jeg ALLTID mareritt om jeg ser noe skummelt på tv eller spill.. Til og med enkelte hendelser som kommer i avisen.. Da Benjamin ble drept hadde jeg mareritt om at jeg ble jaget av menn med kniv.,
![]()
heheh ja en del.Drikkefalskebelte?hihi
Fått mye gjort da! Men du minner meg på at jeg må henge opp ullvasken.. Bah..
Det så jeg på i dag. Må ha et drikkebelte til fjellturer i sommer. Fordelen med Bergen, elsker å gå i fjellet.heheh ja en del.
Dette belte har jeg bestilt. bare med 2 flasker. Ikke 3
![]()
Tror ikke det er så mange enda![]()
Da skal jeg gjøre det, for jeg så på den på g sport.sjekk prisjakt.no Fikk det til halve prisen av det de skulle ha på G sport.
Ja det skjønner jeg. Liker bv mye bedre en det forbudte. Mye mer ryddig herSkulle ønske det var litt mer liv på juli og da
Gikk tretten dager over sist..så kan jo være nesten fem uker igjen om denne babyen er like tålmodigAha, skjønner! Blir koselig dagleder meg til å ordne men må kjøpe større leilighet først og har en good stund igjen
Tre uker er ikke lenge til! Når fødte du 2 åringen i forhold til termin?
Hva er det forbudte?Ja det skjønner jeg. Liker bv mye bedre en det forbudte. Mye mer ryddig her
Fb. Hihi.. men her er det mye enklere.Hva er det forbudte?