Det skjønner jegJoda, men poenget her som sagt er at jeg ikke har råd til den prisklassen. Sa ikke at det var noe galt i at andre velger det, men lommeboka mi klarer det ikke uansett hva jeg vil![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegJoda, men poenget her som sagt er at jeg ikke har råd til den prisklassen. Sa ikke at det var noe galt i at andre velger det, men lommeboka mi klarer det ikke uansett hva jeg vil![]()
Sier dere at pappa er barnevakt om han skal være alene med barnet?
Synes det er så mange som sier det , skjønner det ikke helt. For meg er ikk epappaen barnevakt.
Er ikke bare mannfolka som gjør rare ting. Jeg kjenner ei som måtte ha mannen hjemme om barnet ders var sykt, or det klarte hun ikke å takle aleneAbsolutt ikke.. Barnevakt er når man passer andre sine barn..
Kjenner mannfolk som tilkaller hjelp fra svigers om mor skal være borte lengre enn en helg, fordi det er tungt å passe 2 barn over så lang tid![]()
Er ikke bare mannfolka som gjør rare ting. Jeg kjenner ei som måtte ha mannen hjemme om barnet ders var sykt, or det klarte hun ikke å takle alene
Ca 100 I oktober, men syns det er helt ok liv til nettopp har begyntAner ikke jeg heller. Dårlig med liv hos oss, men er over 100 ihvertfall.
Det kan du si! Er ikke alle som skulle hatt barn ...Beklager om dette høres frekt ut, men HALLO! Har man ikke mulighet for å ta vare på barnet/barna bør man ikke få dem..
Ca 100 I oktober, men syns det er helt ok liv til nettopp har begynt
Kjenner til noen sånne jeg og. Min mann er hjemme med de to alene uten å virke sliten etter en helg en gang. Og det setter jeg stor pris på.Absolutt ikke.. Barnevakt er når man passer andre sine barn..
Kjenner mannfolk som tilkaller hjelp fra svigers om mor skal være borte lengre enn en helg, fordi det er tungt å passe 2 barn over så lang tid![]()
Mja, det finnes jo situasjoner der man rett og slett ikke makter å ta vare på et sykt barn alene. Kan jo være mange grunner, men generelt bør man jo klare det alene som forelder for en periode.Beklager om dette høres frekt ut, men HALLO! Har man ikke mulighet for å ta vare på barnet/barna bør man ikke få dem..
Det spørs jo litt hvordan syk også da, men det meste KLARER man jo alene. Det er bare av og til mye ENKLERE når man er to.
(Feks omgangssyke på natta, du tar ungen, jeg tar senga. Og ikke minst når man er smitta av det selv også....)
Men, man KLARER det jo, det må man jo bare.
Tror ikke det er så mange endaMange av oss har stukket av tiø det forbudte stedethaha
Mja, det finnes jo situasjoner der man rett og slett ikke makter å ta vare på et sykt barn alene. Kan jo være mange grunner, men generelt bør man jo klare det alene som forelder for en periode.
Det er jeg helt enig i. Det har man vel heller ikke rett på, og vil jo være veldig sløsing av de dagene en har rett på.Forskjell på situasjonene selvsagt, men om barnet er "normalt sykt" (omgangssyke/influensa osv.), og mor/far er friske, så ser jeg ikke hvorfor begge skal være hjemme..
Fancy maskin du har da
Jada men nå snakker jeg om vanlig skdom som litt feber.Det spørs jo litt hvordan syk også da, men det meste KLARER man jo alene. Det er bare av og til mye ENKLERE når man er to.
(Feks omgangssyke på natta, du tar ungen, jeg tar senga. Og ikke minst når man er smitta av det selv også....)
Men, man KLARER det jo, det må man jo bare.
Koser deg med andre ord??