Tror det er boom I oktober også. Vet ikke hvor mange det pleier å være I termin gruppene. .???Antakeligvishehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er boom I oktober også. Vet ikke hvor mange det pleier å være I termin gruppene. .???Antakeligvishehe
Men de er jo gode de ogsåJeg har jukset.
Har bestilt peppes med levering til kl 21![]()
Klarer ikke, som at du må bli satt igang? Eller som i at du trenger mannen ved din side?
Meat FeastMmm. Hvilken gikk dere for?![]()
Mmm. Kos dereMeat Feast
Såpass ja! Men kan jo være annerledes denne gangen likevel. Du blir vel fulgt opp på et vis da? Med tanke på at begge har satt seg fast tidligere.Fødsel 1:
Vannet gikk fredag kveld.
Riene startet aldri ordentlig.
Fikk ikke mer enn 3-4 cm åpning
Ble satt i gang søndag morgen.
Fikk raskt full åpning.
Babyen satte seg fast.
Babyen kom på midnatt på operasjonsstuen med siste forsøk med vakuum mens de forberedte akutt KS.
Fødsel 2:
Riene begynte rundt midnatt.
Var på sykehuset 05:30 med 3-4 cm åpning.
Full stopp.
JM tok vannet uten effekt.
Ble satt igang, fikk raskt full åpning.
Babyen setter seg bom fast.
Akutt KS rundt kl 19
Såpass ja! Men kan jo være annerledes denne gangen likevel. Du blir vel fulgt opp på et vis da? Med tanke på at begge har satt seg fast tidligere.
Ååå det fikk jeg også lyst på.Jeg har jukset.
Har bestilt peppes med levering til kl 21![]()
Høres fornuftig ut! Heldig som har en endelig dato for når han/hun i hvert fall kommer.Begge satte seg fast på samme sted.
Det stedet hvor jeg ble operert som liten og er veldig avstivet.
Skal ha planlagt KS denne gang, og starter det tidligere, skal jeg bare komme inn så tar de "haste"-KS når de får en operasjonsstue ledig.
Det forundrer meg også.Sier dere at pappa er barnevakt om han skal være alene med barnet?
Synes det er så mange som sier det , skjønner det ikke helt. For meg er ikk epappaen barnevakt.
Han kommer senest 23. mars, en uke før termin, så får vi se om han er enig i det.Høres fornuftig ut! Heldig som har en endelig dato for når han/hun i hvert fall kommer.
Sier dere at pappa er barnevakt om han skal være alene med barnet?
Synes det er så mange som sier det , skjønner det ikke helt. For meg er ikk epappaen barnevakt.
Vogner er generelt dyre![]()
![]()
Det har jeg også svart faktisk. Husker jeg ble irritert når folk spurte meg om mannen var barnevakt om jeg var borte på noeJeg sier mannen er hjemme med barna.
Dersom noe spør om han er barnevakt svarer jeg at man ikke er barnevakt for sine egne barn, man er foreldre
Tror det er boom I oktober også. Vet ikke hvor mange det pleier å være I termin gruppene. .???
Klart man får vogner billigere enn det, men det handler vel om hva man ønsker av en vogn også. Man har jo helt klart forksjellige krav til vogner.Jeg var jo gjenno mange vogner før jeg ble fornøyd..Men jeg har ikke 10000 til en vogn. Og man får vogner en del billigere enn detfant ut at brioen min skal være bred nok da
![]()
Ja hva er det for en ting. Er jo aldri noen som spør meg om jeg er barnevakt for mine unger.Jeg sier mannen er hjemme med barna.
Dersom noe spør om han er barnevakt svarer jeg at man ikke er barnevakt for sine egne barn, man er foreldre
Jeg og mannen er ikke barnevakt for egne unger nei. Vi er hjemme med dem.Ja hva er det for en ting. Er jo aldri noen som spør meg om jeg er barnevakt for mine unger.
Klart man får vogner billigere enn det, men det handler vel om hva man ønsker av en vogn også. Man har jo helt klart forksjellige krav til vogner.Jeg var jo gjenno mange vogner før jeg ble fornøyd..