Næææiii.... må ikke bli sykBlææææ, tror kengubarnet har smittet meg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Næææiii.... må ikke bli sykBlææææ, tror kengubarnet har smittet meg..
Godt at jeg har klart det... siden formen er synkende om dagenOppdatering kl 20:08
1. Mirell 2.792
2. m&m mini 2.692
3. Peppercat 2.238
5. Lilleblomst_15 2.121
6. lizzed 2.048
7. Hope91 2.034
8. Kengu 1.731
10. Musemor med to små og en i magen 1.597
12. Lady_Z 1.551
15. Babylito 1.377
16. ALN89 1.358
17. trinebeth 1.291
20. EJ 1.036
22. Sara 915
24. Mallejenta 788
40. Lanterne 374
87. Fiona84 225
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.286 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
12 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Vi får bare gjøre det beste ut av detKlem til dere♡ håper dagen i morgen går greit![]()
Vi får bare gjøre det beste ut av deter så hormonell så kommer til å hylgrine. Griner jo nesten for at noen slår seg på tv
![]()
Ja. Men blir så teit om jeg griner mestHuff da. Hehe
Men i en begravelse er det lov å grine da♡
Ja. Men blir så teit om jeg griner mest![]()
Ja men det vet ikke alle.Du har vel litt hormoner som kan skyldes på i tillegg da![]()
Ja men det vet ikke alle.
Hater å gå I begravelse. Men det er vel ingen som liker detTror du virkelig noen reagerer på hvem som gråter mest i en begravelse? Tror nok ikke det er det de fleste tenker på
Om du trenger å slippe det ut då gjør du det.
Jeg har grått i begravelser til folk jeg såvidt har møtt jeg. Ingen som reagerte på det
Tror nok ikke det er noe de fleste liker neiHater å gå I begravelse. Men det er vel ingen som liker det
Vi må jo det. Greit å ha det overstått.Tror nok ikke det er noe de fleste liker nei
Håper dere kommer dere greit gjennom dagen da♡
Det verste er vel når man er midt oppi det. Sender klemmerVi må jo det. Greit å ha det overstått.
Tusen takk ♡♡Det verste er vel når man er midt oppi det. Sender klemmer![]()
Under dyna jeg også. Ettet å ha dubbet på sofaen. Lukter ikke 1500 dette.Nå ligger jeg pakket under dyna her. Helt utslitt selv om jeg sov et par timer før middagen istadtidlig opp i morgen for jordmortime, så får vi se hva jeg orker resten av dagen.
Sov godt alle sammen og god bedring til de syke![]()
Næmmen heisann.Hei alle sammen.
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne og skravlet. Hvordan går det med dere alle?
Her går det braNæmmen heisann.jeg har akkurat våkna igjen. For jeg fikk besøk av ei krøllete lita prinsesse i senga mi. Hvordan går det med deg da?