Felles skravle 2015

Deilig det da:)
Hvordan gikk det på jobb da?
Slitsomt selv om jeg hadde ei lett rute. Fikk sånn hodepine midt på dagen. Fri I morgen heldigvis, men skal I begravelse så blir ikke noe hyggelig dag uansett.

Er jo ikke lange veien til båten fra de. Og den er jo ikke særlig dyr.

Så de hadde besafe izi go ganske billig nå, men er ikke så mye å spare hvis det ikke er tilbud nå nei.

Joda, men man må jo planlegge litt allikevel da;)

Vanlig pris er ofte det samme som her, så man får jo kursen. Men sjekket på maxi cosi, så lenge den er på tilbud her lønner det seg å kjøpe her.

ååå søvn <3 elskede søvn... senga roper! men jeg vet at hvis jeg legger meg nå våkner jeg igjen i natt.. Å det orker jeg ikke :p
Det gjør nok jeg og. Blir vel en dusj når mannen har dratt på trening. Må tidlig opp i morgen og. Skal til JM 0830:)

Det gjør nok jeg og. Blir vel en dusj når mannen har dratt på trening. Må tidlig opp i morgen og. Skal til JM 0830:)
oij det var tidlig JM time! :D
Jeg skal på jobb jeg da... Ska vel stå å stirre på den ryddige butikken... Å lure på hvor alle folka er :P

Slitsomt selv om jeg hadde ei lett rute. Fikk sånn hodepine midt på dagen. Fri I morgen heldigvis, men skal I begravelse så blir ikke noe hyggelig dag uansett.

Huff, håper hodepinen ikke gjentar seg da.

Huff, begravelser er trist:( noen nære eller?

oij det var tidlig JM time! :D
Jeg skal på jobb jeg da... Ska vel stå å stirre på den ryddige butikken... Å lure på hvor alle folka er :P

Mener å huske jeg kunne velge en senere og, men greit å bli ferdig med det på morgenen:) er nok første timen hennes. Hun er der bare et par ganger i uka, så hun samler nok fler på en dag;)

Er det så stille hos dere da? :o

Oppdatering kl 20:08

1. Mirell 2.792
2. m&m mini 2.692
3. Peppercat 2.238
5. Lilleblomst_15 2.121
6. lizzed 2.048
7. Hope91 2.034
8. Kengu 1.731
10. Musemor med to små og en i magen 1.597
12. Lady_Z 1.551
15. Babylito 1.377
16. ALN89 1.358
17. trinebeth 1.291
20. EJ 1.036
22. Sara 915
24. Mallejenta 788
40. Lanterne 374
87. Fiona84 225

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.286 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
12 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/

Mener å huske jeg kunne velge en senere og, men greit å bli ferdig med det på morgenen:) er nok første timen hennes. Hun er der bare et par ganger i uka, så hun samler nok fler på en dag;)

Er det så stille hos dere da? :eek:
Det er helt ekstremt om dagen... :meh:

Blææææ, tror kengubarnet har smittet meg..

Æsj, influensa går såå fort om dagane! Her fekk Jr det på laurdag, natt til tirsdag braut det fult ut hjå meg og gubben kjente det. Torsdag vart svigermor sjuk (stakk så vidt hovudet innom), fredag fekk mor mi det, laurdag fekk storesøster det. Og den sitter sjå jævlig i. Borar seg fast i kroppen :(
Hiv innpå med C vitamin og kryss fingrane for at du ikkje får det 100%.
God bedring ❤️

Back
Topp