Felles skravle 2015

Han ser det absolutt ikke slik.
Her ble det ikke middag i dag fordi jeg ikke ordnet

Hva gjør han om du blir lagt inn og må bli da?
han kan jo ikke bare sitte på rumpa å spille eller sove da.

Misunner dere som bor så nærmt grensen.

Er deilig da. Pleier å bli svippturer som regel da, men i dag ble det en skikkelig tur med Huleboer! og hennes to små vakre:)

Helt utslitt i kroppen nå:o

Er deilig da. Pleier å bli svippturer som regel da, men i dag ble det en skikkelig tur med Huleboer! og hennes to små vakre:)

Helt utslitt i kroppen nå:eek:
Har en kusine som bor i Porsgrunn, men eneste gangen hun har vært i Sverige var når vi dro da vi var på besøk. Hadde ikke det vært så tett opp mot termin hadde vi reist over fjellet denne uken.

Ikke værst, tror jeg hadde trivdes godt i butikken din! Hater å drive å lete etter størrelser, greit om de henger etter str ;)
Hos oss henger baby str 56-74 på en del av veggen størrelsene henger fra minst til størst.
vi har 80-104 på den andre delen av veggen.
Å til slutt.. 110-152..

Hei og god kveld jenter... :) Hvordan har dagen hvert?!
Er helt ferdig jeg nå.. Har mest lyst til å legge meg men får vel vente litt... :P

Har en kusine som bor i Porsgrunn, men eneste gangen hun har vært i Sverige var når vi dro da vi var på besøk. Hadde ikke det vært så tett opp mot termin hadde vi reist over fjellet denne uken.

Tar nok ikke en svipptur fra porsgrunn heller nei, men det går definitivt an å planlegge. Deilig å kunne ta større handler der osv :)

Men npr det kommer til babyutstyr og elektrisk utstyr osv, så er det ikke så mye man sparer lengre dessverre

Hos oss henger baby str 56-74 på en del av veggen størrelsene henger fra minst til størst.
vi har 80-104 på den andre delen av veggen.
Å til slutt.. 110-152..

<3 Perfekt! Mye kjekkere å shoppe når man slipper å grave etter str eller spørre betjening om alt.. ;)

Hei og god kveld jenter... :) Hvordan har dagen hvert?!
Er helt ferdig jeg nå.. Har mest lyst til å legge meg men får vel vente litt... :P

Sovna et par timer på sofaen etter en laaang dag. Lyst til å legge meg igjen:p hehe

Tar nok ikke en svipptur fra porsgrunn heller nei, men det går definitivt an å planlegge. Deilig å kunne ta større handler der osv :)

Men npr det kommer til babyutstyr og elektrisk utstyr osv, så er det ikke så mye man sparer lengre dessverre
Er jo ikke lange veien til båten fra de. Og den er jo ikke særlig dyr.

Så de hadde besafe izi go ganske billig nå, men er ikke så mye å spare hvis det ikke er tilbud nå nei.

<3 Perfekt! Mye kjekkere å shoppe når man slipper å grave etter str eller spørre betjening om alt.. ;)
hehe å det som er så kjekt er at vi har ikke noe ekstern lager. Så ALT vi har av varer henger i butikkk ;) Så hvis det ikke ligger/henger ute.. Så har vi det ikke :P

Back
Topp