• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Da må du følge fysios beskjed altså! ;)

Her har jeg bare slappa av. Sovna på sofan og da var d gjort liksom :p
Syns det:) hun spurte om hun skulle skrive erklæring for å få mannen til å lage middag:p hihi

Deilig å sove på sofaen da:) tror jeg ender opp der snart jeg og

Har fått lånt symaskin av svigermor men den står bare på loftet og støvet ned. Litt synd i grunn, burde ta den frem og få brukt den. Jeg er ikke superflink, men litt klarer jeg jo. Tok jo tross alt "symaskinlappen" på barneskolen ;) :p

Noe skal man jo få til når du har tatt "lappen" ;) er mye som ikke er så hokuspokus.
Jeg har jo blitt så vant til industrimaskiner, så det er nesten vanskelig på en hjemmemaskin:p

Noe skal man jo få til når du har tatt "lappen" ;) er mye som ikke er så hokuspokus.
Jeg har jo blitt så vant til industrimaskiner, så det er nesten vanskelig på en hjemmemaskin:p

Kunne ønske jeg hadde vært flink til å sy. Men d er mest rett frem og sikk sakk gitt :p

I dag kom Tiril i postkassen! Bare 3 uker igjen til kollegaen min skal få overta henne:)
Har det ikke mermoro enn man lager det selv.

Guttungen sa han klødde på øyet. Det er jo startet litt med pollen, så jeg dryppet. Han orket bare lese leksen to ganger, ikke fem, og ba om pause. Det ble ikke bedre. Det er litt puss, og litt rødt men ikke veldig noe. Vi får se hva som skjer i natt.

Med en evt ørebetennelse er det jo ikke noe stas å gå på skolen. Jeg kan liksom ikke tro det er beskjeden spredning av hassel og or som gjør det, han tar tre piller med aerius hver dag...

Er ikke samboeren din hjemme?
Han kan vel varte deg litt opp
Haha. Er du morsom?:p
Han gadd ikke være på sykehuset mer enn en time å holde meg med selskap.
Kom ikke før rett før jeg dro hjem i dag. Soving var visst mer fristende.
Når vi kom hjem var det et par timer med ps4 før 1t soving på sofaen.
Ikke mye selskap å få gitt. Hvertfall ikke oppvarting

Guttungen sa han klødde på øyet. Det er jo startet litt med pollen, så jeg dryppet. Han orket bare lese leksen to ganger, ikke fem, og ba om pause. Det ble ikke bedre. Det er litt puss, og litt rødt men ikke veldig noe. Vi får se hva som skjer i natt.

Med en evt ørebetennelse er det jo ikke noe stas å gå på skolen. Jeg kan liksom ikke tro det er beskjeden spredning av hassel og or som gjør det, han tar tre piller med aerius hver dag...
Stakkars liten.
Pollen er ikke noe gøy :(

Bruker han bare piller, eller får han sprøyte også?

Hvordan orker du ???

Hører du og flere andre sier det.
Personlig syns jeg det er fryktelig rart, her sitter du og har vondt, er sliten og er ikke bra i det hele tatt, og det fordi du bærer på HAN barn. Tenk på alt han slipper.
For meg vil det være den mest naturlige tingen at han hadde vartet deg litte gran opp.

Og nei, jeg prøver ikke å være morsom

Back
Topp