Han er 29. Dette er første for oss begge
Hvordan er han i forhold til å få baby da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han ser det absolutt ikke slik.
Her ble det ikke middag i dag fordi jeg ikke ordnet
Jeg tenker han bør ta en prat med kamerater som selv har barn....Den mannen trenger litt realitetsorioentering....
helt enig med deg i detDen mannen trenger litt realitetsorioentering....
Misunner dere som bor så nærmt grensen.
Hvilet litt etter Jobb I dag her.![]()
Har en kusine som bor i Porsgrunn, men eneste gangen hun har vært i Sverige var når vi dro da vi var på besøk. Hadde ikke det vært så tett opp mot termin hadde vi reist over fjellet denne uken.Er deilig da. Pleier å bli svippturer som regel da, men i dag ble det en skikkelig tur med Huleboer! og hennes to små vakre
Helt utslitt i kroppen nå![]()
Ja, virket ihvertfall sånn.Å de ble glade regner jeg med?
Hos oss henger baby str 56-74 på en del av veggen størrelsene henger fra minst til størst.Ikke værst, tror jeg hadde trivdes godt i butikken din! Hater å drive å lete etter størrelser, greit om de henger etter str![]()
Ble vel glade. Blir nok mer gøy å fortelle svigermor, hun kommer til å bli veldig gladOg de ble veldig glade ikke sant?
Har en kusine som bor i Porsgrunn, men eneste gangen hun har vært i Sverige var når vi dro da vi var på besøk. Hadde ikke det vært så tett opp mot termin hadde vi reist over fjellet denne uken.
Hos oss henger baby str 56-74 på en del av veggen størrelsene henger fra minst til størst.
vi har 80-104 på den andre delen av veggen.
Å til slutt.. 110-152..
Hei og god kveld jenter...Hvordan har dagen hvert?!
Er helt ferdig jeg nå.. Har mest lyst til å legge meg men får vel vente litt...![]()
Er jo ikke lange veien til båten fra de. Og den er jo ikke særlig dyr.Tar nok ikke en svipptur fra porsgrunn heller nei, men det går definitivt an å planlegge. Deilig å kunne ta større handler der osv
Men npr det kommer til babyutstyr og elektrisk utstyr osv, så er det ikke så mye man sparer lengre dessverre
hehe å det som er så kjekt er at vi har ikke noe ekstern lager. Så ALT vi har av varer henger i butikkk<3 Perfekt! Mye kjekkere å shoppe når man slipper å grave etter str eller spørre betjening om alt..![]()
ååå søvn <3 elskede søvn... senga roper! men jeg vet at hvis jeg legger meg nå våkner jeg igjen i natt.. Å det orker jeg ikkeSovna et par timer på sofaen etter en laaang dag. Lyst til å legge meg igjenhehe
Hvor langt er greys kommet?? Ligger litt før og venter på at Norge skal ta meg igjen.Grey's og the big bang![]()