• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Usj, god bedring.

Influensa tror jeg aldri at jeg har hatt, jeg har vært heldig. (sånne forkjølelser som andre kaller influensa, med feber, har jeg stort sett årlig. Men heldigvis ikke influensa)

Jeg kjenner mer på at de er ene øyet mitt begynner å gjøre litt vondt, så her blir det saltvann. Asap. Jeg mistenker jo ørebetennelse hos guttungen.

Ja da, aldri så galt at det ikke er godt for noe ;)

På maskinene vi har på jobb finnes ikke annet enn rettsøm;) også har vi overlock ved siden av da. Men man trenger ikke noe mer en det egentlig:)

Nei. Dette går ikke lenger. Jeg bukker dypt og takker for meg. :P er stup trøtt så nå går jeg å legger meg! ;)

Natta jenter!!! Skravles i morgen!!!

Nei. Dette går ikke lenger. Jeg bukker dypt og takker for meg. :P er stup trøtt så nå går jeg å legger meg! ;)

God natt, sov godt og drøym søtt :)

januar/februar er generelt dårlige mndr. Å det hjelper ikke at det er VM på ski på TV :P

Er likt over hele linja der tror jeg, hos oss på salongen er det rolig i februar/mars.. Tar seg opp litt før påske, og da er det fullt kjør fram til oktober ;)

Usj, god bedring.

Influensa tror jeg aldri at jeg har hatt, jeg har vært heldig. (sånne forkjølelser som andre kaller influensa, med feber, har jeg stort sett årlig. Men heldigvis ikke influensa)

Jeg kjenner mer på at de er ene øyet mitt begynner å gjøre litt vondt, så her blir det saltvann. Asap. Jeg mistenker jo ørebetennelse hos guttungen.

Aldri hatt det jeg heller tror jeg. Mulig i 2012, men legen tok ikke test selv om han trodde det var det.
Sjelden jeg har feber og.

Øre eller øye betennelse? Ikke at noen av de er hyggelige altså:(

Æsj, influensa går såå fort om dagane! Her fekk Jr det på laurdag, natt til tirsdag braut det fult ut hjå meg og gubben kjente det. Torsdag vart svigermor sjuk (stakk så vidt hovudet innom), fredag fekk mor mi det, laurdag fekk storesøster det. Og den sitter sjå jævlig i. Borar seg fast i kroppen :(
Hiv innpå med C vitamin og kryss fingrane for at du ikkje får det 100%.
God bedring ❤️
Ja jeg skjønte det på legen i dag,her fikk kengubarnet det på søndag, mannen i dag...
Takk <3

Øye. Dumme autocorrect.

Det er øyebetennelse jeg mistenker, basert på "kløende øye" som har noe puss, og ser lett hovent ut. Vi har renset med saltvann, også ser vi hva natten bringer ham. Og meg.

Sov godt snuppa;)

Usj, god bedring.

Jeg hadde influensa påsken for 3 år siden faktisk, var så¨utrolig dårlig. Lå inne på soverommet hele påsken og sov.

Øye. Dumme autocorrect.

Det er øyebetennelse jeg mistenker, basert på "kløende øye" som har noe puss, og ser lett hovent ut. Vi har renset med saltvann, også ser vi hva natten bringer ham. Og meg.

Syntes det var litt rart med ørebetennelse pga rennende øye:p

Håper det går fort over hos begge to da. God bedring!

Syntes det var litt rart med ørebetennelse pga rennende øye:p

Håper det går fort over hos begge to da. God bedring!

Ja, det hadde vært merkelig.

Ørebetennelser har vi ikke hatt mye av, bare lillesøster som har hatt det en gang. Da sprakk ene trommehinnen da, og ut kom gørra, det ble legetime, antibiotika (for å hindre den andre i å sprekke) og sjekk etter x antall uker.

"det blir nok ikke siste gangen jeg ser dere pga noe slikt" sa legen.

Jo, det håper jeg, svarte jeg. Han var ikke egentlig vår fastlege, men en veldig hyggelig lege på samme kontor. Men som jeg sa til ham, vi flytter nemlig neste uke, 37 mil herfra. Så da satser jeg på at vi ikke trenger flere slike timer.

Og det har vi ikke hatt hos annen lege heller. Øyebetennelse har vi fra tid til annen, men ørene har gått fri

Ja, det hadde vært merkelig.

Ørebetennelser har vi ikke hatt mye av, bare lillesøster som har hatt det en gang. Da sprakk ene trommehinnen da, og ut kom gørra, det ble legetime, antibiotika (for å hindre den andre i å sprekke) og sjekk etter x antall uker.

"det blir nok ikke siste gangen jeg ser dere pga noe slikt" sa legen.

Jo, det håper jeg, svarte jeg. Han var ikke egentlig vår fastlege, men en veldig hyggelig lege på samme kontor. Men som jeg sa til ham, vi flytter nemlig neste uke, 37 mil herfra. Så da satser jeg på at vi ikke trenger flere slike timer.

Og det har vi ikke hatt hos annen lege heller. Øyebetennelse har vi fra tid til annen, men ørene har gått fri

Bra dere har sluppet unna med den ene da, og håper ikke det skjer noe lignende igjen. Hatt ørebetennelse en gang selv, men ikke så ille at hinna sprakk heldigvis. det høres vondt ut:/

God kveld. 40 min fergetur på meg så er jeg hjemme. Sliten. Sitter og vrir meg i bilen. Vondt. Og en fotballspiller i magen. Håper alle har en fin kveld tross sykdom og trøtthet! Har jeg gått glipp av mye?

Usj, jeg skal jo jobbe. Søren, jeg ville bare legge meg, også kom jeg på at jeg skulle jobbe. Jeg vet ikke om jeg gidder. Jeg kan sende den eposten i morgen, no problem. Jeg bare trenger timene egentlig, akkurat i februar kan jeg ikke gå i minus, for da trekker de overtidsbetalingen min fra de første ukene...

Back
Topp