Slitsomt selv om jeg hadde ei lett rute. Fikk sånn hodepine midt på dagen. Fri I morgen heldigvis, men skal I begravelse så blir ikke noe hyggelig dag uansett.Deilig det da
Hvordan gikk det på jobb da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slitsomt selv om jeg hadde ei lett rute. Fikk sånn hodepine midt på dagen. Fri I morgen heldigvis, men skal I begravelse så blir ikke noe hyggelig dag uansett.Deilig det da
Hvordan gikk det på jobb da?
Er jo ikke lange veien til båten fra de. Og den er jo ikke særlig dyr.
Så de hadde besafe izi go ganske billig nå, men er ikke så mye å spare hvis det ikke er tilbud nå nei.
Det gjør nok jeg og. Blir vel en dusj når mannen har dratt på trening. Må tidlig opp i morgen og. Skal til JM 0830ååå søvn <3 elskede søvn... senga roper! men jeg vet at hvis jeg legger meg nå våkner jeg igjen i natt.. Å det orker jeg ikke![]()
Hvor langt er greys kommet?? Ligger litt før og venter på at Norge skal ta meg igjen.
oij det var tidlig JM time!Det gjør nok jeg og. Blir vel en dusj når mannen har dratt på trening. Må tidlig opp i morgen og. Skal til JM 0830![]()
Da er jeg med fra neste ukeEr vel episode nr 8 som går i kveld, trur eg.
Har dere ikke kunder for tiden??oij det var tidlig JM time!
Jeg skal på jobb jeg da... Ska vel stå å stirre på den ryddige butikken... Å lure på hvor alle folka er![]()
Slitsomt selv om jeg hadde ei lett rute. Fikk sånn hodepine midt på dagen. Fri I morgen heldigvis, men skal I begravelse så blir ikke noe hyggelig dag uansett.
oij det var tidlig JM time!
Jeg skal på jobb jeg da... Ska vel stå å stirre på den ryddige butikken... Å lure på hvor alle folka er![]()
januar/februar er generelt dårlige mndr. Å det hjelper ikke at det er VM på ski på TVHar dere ikke kunder for tiden??
Mannen sin gammel onkel... men kjenner han godt. Har vært pleier til han noen år nå på jobb.Huff, håper hodepinen ikke gjentar seg da.
Huff, begravelser er tristnoen nære eller?
Det er helt ekstremt om dagen...Mener å huske jeg kunne velge en senere og, men greit å bli ferdig med det på morgenener nok første timen hennes. Hun er der bare et par ganger i uka, så hun samler nok fler på en dag
Er det så stille hos dere da?![]()

Mannen sin gammel onkel... men kjenner han godt. Har vært pleier til han noen år nå på jobb.
Det er helt ekstremt om dagen...![]()
Masse god bedringBlææææ, tror kengubarnet har smittet meg..
Kan komme langt med det da![]()
Takk, satswr på jeg sover av meg den vonde halsen.Masse god bedring
Blææææ, tror kengubarnet har smittet meg..