Felles skravle 2015

Oppdatering kl 20:08

1. Mirell 2.792
2. m&m mini 2.692
3. Peppercat 2.238
5. Lilleblomst_15 2.121
6. lizzed 2.048
7. Hope91 2.034
8. Kengu 1.731
10. Musemor med to små og en i magen 1.597
12. Lady_Z 1.551
15. Babylito 1.377
16. ALN89 1.358
17. trinebeth 1.291
20. EJ 1.036
22. Sara 915
24. Mallejenta 788
40. Lanterne 374
87. Fiona84 225

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.286 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
12 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Godt at jeg har klart det... siden formen er synkende om dagen :(

trøtt, trøtt, trøtt

Klem til dere♡ håper dagen i morgen går greit:)
Vi får bare gjøre det beste ut av det :) er så hormonell så kommer til å hylgrine. Griner jo nesten for at noen slår seg på tv ;)

Da tror jeg at jeg takker for meg I kveld. God natt damer... stuper I seng snart. Blir gal på autokorrekt som vil at alle iiier skal være store. I I I .... dritt..

Vi får bare gjøre det beste ut av det :) er så hormonell så kommer til å hylgrine. Griner jo nesten for at noen slår seg på tv ;)

Huff da. Hehe
Men i en begravelse er det lov å grine da♡

Ja men det vet ikke alle.

Tror du virkelig noen reagerer på hvem som gråter mest i en begravelse? Tror nok ikke det er det de fleste tenker på;)
Om du trenger å slippe det ut då gjør du det.
Jeg har grått i begravelser til folk jeg såvidt har møtt jeg. Ingen som reagerte på det

Tror du virkelig noen reagerer på hvem som gråter mest i en begravelse? Tror nok ikke det er det de fleste tenker på;)
Om du trenger å slippe det ut då gjør du det.
Jeg har grått i begravelser til folk jeg såvidt har møtt jeg. Ingen som reagerte på det
Hater å gå I begravelse. Men det er vel ingen som liker det

Hater å gå I begravelse. Men det er vel ingen som liker det
Tror nok ikke det er noe de fleste liker nei:(
Håper dere kommer dere greit gjennom dagen da♡

Nå ligger jeg pakket under dyna her. Helt utslitt selv om jeg sov et par timer før middagen istad:o tidlig opp i morgen for jordmortime, så får vi se hva jeg orker resten av dagen.

Sov godt alle sammen og god bedring til de syke :)

Nå ligger jeg pakket under dyna her. Helt utslitt selv om jeg sov et par timer før middagen istad:o tidlig opp i morgen for jordmortime, så får vi se hva jeg orker resten av dagen.

Sov godt alle sammen og god bedring til de syke :)
Under dyna jeg også. Ettet å ha dubbet på sofaen. Lukter ikke 1500 dette.

Ikke mer plage på øyet mitt spent på guttungen når han våkner, ser bra ut en så lenge.

Hei alle sammen.
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne og skravlet. Hvordan går det med dere alle?

Hei alle sammen.
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne og skravlet. Hvordan går det med dere alle?
Næmmen heisann. ;) jeg har akkurat våkna igjen. For jeg fikk besøk av ei krøllete lita prinsesse i senga mi. Hvordan går det med deg da?

Back
Topp