Felles skravle 2015

Kjenner til den.. Har alt for lite blod i fingrene til å ta ett stikk i fingeren.. Hadde nyrebekkenbetennelse for noen år siden, de på legevakten stakk meg 7-8 ganger i ulike fingre uten å få ut nok. De prøvde å massere og varme opp fingrene uten hell.. Endte opp med å måtte ta blodprøve i armen istedet, da var jeg så sliten og kvalm at jeg måtte kaste opp..
Som du sier, heldigvis ikke redd for sprøyter ;)

Kan ikke huske sist jeg fikk stikk i fingeren faktisk. Men er det så mye blod man trenger da da? De får vel ikke fyllt opp et glass fra fingeren:confused: hehe

Nei ett glass fra fingeren pleier de ikke å gjøre.. men ett par dråper :)
Hvis det går:)

Det tror jeg kunne blitt vanskelig :o kunne nok klart det da jeg tok fingertuppen, men er jo ikke mye som kommer bare ved et stikk.:p Det er vel mest for strimmeltester er det ikke? :)

Som dere maser jenter :P kjenner det er vanskelig å komme inn her når dere er så godt i gang :P kan helt klart ikke ha planer om morningen :P da må det skravles!

Det tror jeg kunne blitt vanskelig :o kunne nok klart det da jeg tok fingertuppen, men er jo ikke mye som kommer bare ved et stikk.:p Det er vel mest for strimmeltester er det ikke? :)
Kan jo ta flere stikk, men hadde nok tatt for lang tid. Da hadde det blitt rene torturen

Kan jo ta flere stikk, men hadde nok tatt for lang tid. Da hadde det blitt rene torturen

Haha, og ser for meg at man kunne blitt veldig øm i fingrene etterpå:o

Som dere maser jenter :P kjenner det er vanskelig å komme inn her når dere er så godt i gang :P kan helt klart ikke ha planer om morningen :P da må det skravles!

Planer på morgenen kan man ikke ha nei:p haha
Jeg skulle vel ha kommet igang med noe for en stund siden, men jeg har ikke lyst å gå ut i dette været...:o

Planer på morgenen kan man ikke ha nei:p haha
Jeg skulle vel ha kommet igang med noe for en stund siden, men jeg har ikke lyst å gå ut i dette været...:eek:
Fælt vær her og. Men hadde SV kontroll 08:20 og fysio time 10:00 :) Så har alt gjort mye i dag. Nå venter jeg på at klokken blir halv3, for da ville poden hentes i barnehagen ;)

Back
Topp