Det gjør det på jobben hos oss ogsåRadio er suuupert
På jobb står alltid radio på![]()
Men der har jeg også (skal ha) stadig folk innom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør det på jobben hos oss ogsåRadio er suuupert
På jobb står alltid radio på![]()
God morgen til deg og!God morgen!
Da er jeg ferdig med 1 svangerskapskontrollutslag på urinprøve og skal på kur, lavt blodtrykk og hu i lab'en måtte stikke meg i begge armer for å få nok blod. Kjempefint når jeg i utgangspunktet har sprøyteskrekk
3 ukers sykemelding, men ellers bra
![]()
hehehe hadde ikke overrasket meg. De liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiker å ta blodprøver av meghahahha
Det gjør det på jobben hos oss også
Men der har jeg også (skal ha) stadig folk innom![]()
Haha. .. sovna med en gang jeg kom hjemJeg også, har siste dagen på onsdag![]()
Om 6 dager har hun terminnår er timen?
Når jeg gikk til JM sist stakk hun meg i fingeren hver gang.. Det gjør de ikke denne gangen..Haha. De likte å stikke meg og. Var gjennom en omgang før jeg ble gravid og hvor de stakk meg 4 ganger før de sendte meg på sykehuset fordi de ikke fikk ut noe blodhaha
Heldigvis har jeg ikke sprøyteskrekk da![]()
Nei det har hvert lite nå i det sisteSkal ha ja, men haaar du det?hehe
Hos oss er det stort sett lyden av symaskinen som overdøver radioenhaha
Når jeg gikk til JM sist stakk hun meg i fingeren hver gang.. Det gjør de ikke denne gangen..
Så vet ikke hva fastlegen min finner på![]()
Nei det har hvert lite nå i det sisteMen det tar seg for opp igjen
![]()
Ikk noe moro nei, godt han sjelden er sykhuffda... Stakkars Kengubarnet!
Det syns jeg også, men samtidig har det gått alt for fort.
Er 5 uker til termin, men den datoen forholder jeg meg ikke så veldig tid da jeg skal ha KS 1 uke før
Tok du blodprøve hos JM? Det har jeg aldri gjort... hmmmNår jeg gikk til JM sist stakk hun meg i fingeren hver gang.. Det gjør de ikke denne gangen..
Så vet ikke hva fastlegen min finner på
Nei det har hvert lite nå i det sisteMen det tar seg for opp igjen
![]()
Det har jeg aldri klart. Derfor jeg trives best i jobber der høyt tempo og mye folk er en del av stillings beskrivelsen![]()
greit å være ferdig.God morgen!
Da er jeg ferdig med 1 svangerskapskontrollutslag på urinprøve og skal på kur, lavt blodtrykk og hu i lab'en måtte stikke meg i begge armer for å få nok blod. Kjempefint når jeg i utgangspunktet har sprøyteskrekk
3 ukers sykemelding, men ellers bra
![]()
Håper han kommer seg raskt.Ikk noe moro nei, godt han sjelden er syk
Haha. De likte å stikke meg og. Var gjennom en omgang før jeg ble gravid og hvor de stakk meg 4 ganger før de sendte meg på sykehuset fordi de ikke fikk ut noe blodhaha
Heldigvis har jeg ikke sprøyteskrekk da![]()
Ja.. men hun skulle på kontroll idag så lurte på når timen var!Om 6 dager har hun termin
Ja. Det er ikke noe morro når de små er sykeIkk noe moro nei, godt han sjelden er syk
Åååh... Haha. .. leste terminen jeg.. hihi... ikke helt våken enda. Sto opp kl halv 12.Ja.. men hun skulle på kontroll idag så lurte på når timen var!
Lett å lese feil ;-)Åååh... Haha. .. leste terminen jeg.. hihi... ikke helt våken enda. Sto opp kl halv 12.![]()