Felles skravle 2015

God morgen!

Da er jeg ferdig med 1 svangerskapskontroll :) utslag på urinprøve og skal på kur, lavt blodtrykk og hu i lab'en måtte stikke meg i begge armer for å få nok blod. Kjempefint når jeg i utgangspunktet har sprøyteskrekk :p 3 ukers sykemelding, men ellers bra :p
God morgen til deg og!
Godt du fikk litt sykemelding, så kan du hente deg litt inn.
Var også på SV kontroll i dag :)

God morgen alle sammen!
Dagen i dag startet gry tidlig med SV kontroll og så fysio. Nå har jeg begynt å få låsning på høyre siden også :( Deprimerende.... Er sykemeldt til over påke, men både lege og fysio har ikke troen på at jeg kommer tilbake....
Så da er det bare å ta tiden til hjelp og slappe av her hjemme :)

hehehe hadde ikke overrasket meg. De liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiker å ta blodprøver av meg :P hahahha

Haha. De likte å stikke meg og. Var gjennom en omgang før jeg ble gravid og hvor de stakk meg 4 ganger før de sendte meg på sykehuset fordi de ikke fikk ut noe blod:o haha
Heldigvis har jeg ikke sprøyteskrekk da:)

Det gjør det på jobben hos oss også :)
Men der har jeg også (skal ha) stadig folk innom :D

Skal ha ja, men haaar du det? :p hehe
Hos oss er det stort sett lyden av symaskinen som overdøver radioen:p haha

Haha. De likte å stikke meg og. Var gjennom en omgang før jeg ble gravid og hvor de stakk meg 4 ganger før de sendte meg på sykehuset fordi de ikke fikk ut noe blod:eek: haha
Når jeg gikk til JM sist stakk hun meg i fingeren hver gang.. Det gjør de ikke denne gangen..
Så vet ikke hva fastlegen min finner på :P
Skal ha ja, men haaar du det? :p hehe
Hos oss er det stort sett lyden av symaskinen som overdøver radioen:p haha
Nei det har hvert lite nå i det siste :P Men det tar seg for opp igjen ;)

Når jeg gikk til JM sist stakk hun meg i fingeren hver gang.. Det gjør de ikke denne gangen..
Så vet ikke hva fastlegen min finner på :P

Nei det har hvert lite nå i det siste :P Men det tar seg for opp igjen ;)

Hvorfor gjorde hun det da? :o

Håper det blir litt mer liv snart da;)

Så vet ikke hva fastlegen min finner på :p

Nei det har hvert lite nå i det siste :p Men det tar seg for opp igjen ;)
Tok du blodprøve hos JM? Det har jeg aldri gjort... hmmm

Det har jeg aldri klart. Derfor jeg trives best i jobber der høyt tempo og mye folk er en del av stillings beskrivelsen :P

Samme her.. Blir nesten dårlig humør og lat om jeg skal sitte i ro.. Jobber i et yrke hvor det skjer noe fra man kommer på jobb til man drar, ikke vant til så mye fritid som jeg har hatt de siste mnd.

God morgen!

Da er jeg ferdig med 1 svangerskapskontroll :) utslag på urinprøve og skal på kur, lavt blodtrykk og hu i lab'en måtte stikke meg i begge armer for å få nok blod. Kjempefint når jeg i utgangspunktet har sprøyteskrekk :p 3 ukers sykemelding, men ellers bra :p
greit å være ferdig.
Jeg hadde utslag på urinprve hele svangerskapet..

Haha. De likte å stikke meg og. Var gjennom en omgang før jeg ble gravid og hvor de stakk meg 4 ganger før de sendte meg på sykehuset fordi de ikke fikk ut noe blod:o haha

Kjenner til den.. Har alt for lite blod i fingrene til å ta ett stikk i fingeren.. Hadde nyrebekkenbetennelse for noen år siden, de på legevakten stakk meg 7-8 ganger i ulike fingre uten å få ut nok. De prøvde å massere og varme opp fingrene uten hell.. Endte opp med å måtte ta blodprøve i armen istedet, da var jeg så sliten og kvalm at jeg måtte kaste opp..
Som du sier, heldigvis ikke redd for sprøyter ;)

Back
Topp