Felles skravle 2015

Så greit da.. Jeg liker å ha TV på selv om jeg ikke ser på det. :P

Syns det er litt deilig med stillheten jeg da. Den blir skrudd på så fort mannen kommer hjem:p

Det har jeg aldri klart. Derfor jeg trives best i jobber der høyt tempo og mye folk er en del av stillings beskrivelsen :P

Joda, høyt tempo er nå en ting. Liker ikke jobber som er for stille jeg heller :p men det trenger ikke være høylytt;)

God morgen!

Da er jeg ferdig med 1 svangerskapskontroll :) utslag på urinprøve og skal på kur, lavt blodtrykk og hu i lab'en måtte stikke meg i begge armer for å få nok blod. Kjempefint når jeg i utgangspunktet har sprøyteskrekk :p 3 ukers sykemelding, men ellers bra :p

God morgen!

Da er jeg ferdig med 1 svangerskapskontroll :) utslag på urinprøve og skal på kur, lavt blodtrykk og hu i lab'en måtte stikke meg i begge armer for å få nok blod. Kjempefint når jeg i utgangspunktet har sprøyteskrekk :p 3 ukers sykemelding, men ellers bra :p
Da var ihvertfall det overstått :)

Jeg skal til legen i dag på kontroll nå klokken 12 :)
Håper ikke jeg trenger så mange blodprøver i dag.. Du er ikke den eneste med sprøyteskrekk! :P

Håper ikke jeg trenger så mange blodprøver i dag.. Du er ikke den eneste med sprøyteskrekk! :P
Jupp :)
Du får vel bare et stikk i fingeren? :) fikk det i starten og.. Syns det er så vondt :p pingle.no

God morgen!

Greit å være ferdig med det da;)

Må du ta flere blodprøver da? Jeg tok alle på første kontrollen, og har ikke hørt om at det er noen flere. Ikke fått stikk i finger heller

Må du ta flere blodprøver da? Jeg tok alle på første kontrollen, og har ikke hørt om at det er noen flere. Ikke fått stikk i finger heller
hehehe hadde ikke overrasket meg. De liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiker å ta blodprøver av meg :P hahahha

Back
Topp