Nei så kjedelig..Yes, kengubarnet er fortsat skikkelig dårlig så turen vår er avbestilt.. Kjipt!
Hvordan dårlig er han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei så kjedelig..Yes, kengubarnet er fortsat skikkelig dårlig så turen vår er avbestilt.. Kjipt!
Så greit da.. Jeg liker å ha TV på selv om jeg ikke ser på det.![]()
Den står ferdig pakket hjemme. Sambo får hente den om det blir nødvendigFrivillig arbeid, styremøte, ikke jobb-møte.. er sykemeldt ja..
Håper du får noen svar i alle fall! Må være kjedelig å bli innlagt.. fødebagen er i bilen?
Den står ferdig pakket hjemme. Sambo får hente den om det blir nødvendig![]()
Høy feber, hodepine, svimmel, kvalm,magesmerter, hoster stygt..Nei så kjedelig..
Hvordan dårlig er han?
heheheSyns det er litt deilig med stillheten jeg da. Den blir skrudd på så fort mannen kommer hjem![]()
huffda... Stakkars Kengubarnet!Høy feber, hodepine, svimmel, kvalm,magesmerter, hoster stygt..
heheheHvis jeg har det rolig og stille blir jeg helt surrete i hodet
![]()
Det har jeg aldri klart. Derfor jeg trives best i jobber der høyt tempo og mye folk er en del av stillings beskrivelsenMå lære deg å nyte stillhetenhehe
Det har jeg aldri klart. Derfor jeg trives best i jobber der høyt tempo og mye folk er en del av stillings beskrivelsen![]()
thihi! mente ikke at det skulle være høylytt... Men trenger lyyyyyd!Joda, høyt tempo er nå en ting. Liker ikke jobber som er for stille jeg hellermen det trenger ikke være høylytt
![]()
Da var ihvertfall det overståttGod morgen!
Da er jeg ferdig med 1 svangerskapskontrollutslag på urinprøve og skal på kur, lavt blodtrykk og hu i lab'en måtte stikke meg i begge armer for å få nok blod. Kjempefint når jeg i utgangspunktet har sprøyteskrekk
3 ukers sykemelding, men ellers bra
![]()
JuppDa var ihvertfall det overstått
Jeg skal til legen i dag på kontroll nå klokken 12![]()
Håper ikke jeg trenger så mange blodprøver i dag.. Du er ikke den eneste med sprøyteskrekk!![]()
Jupp
Du får vel bare et stikk i fingeren?fikk det før legetimen og.. Syns det er så vondt
pingle.no
thihi! mente ikke at det skulle være høylytt... Men trenger lyyyyyd!![]()
God morgen!
Da er jeg ferdig med 1 svangerskapskontrollutslag på urinprøve og skal på kur, lavt blodtrykk og hu i lab'en måtte stikke meg i begge armer for å få nok blod. Kjempefint når jeg i utgangspunktet har sprøyteskrekk
3 ukers sykemelding, men ellers bra
![]()
Da var ihvertfall det overstått
Jeg skal til legen i dag på kontroll nå klokken 12![]()
Håper ikke jeg trenger så mange blodprøver i dag.. Du er ikke den eneste med sprøyteskrekk!![]()
Nei stikk i fingeren har jeg ingenting i mot..Jupp
Du får vel bare et stikk i fingeren?fikk det i starten og.. Syns det er så vondt
pingle.no
hehehe hadde ikke overrasket meg. De liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiker å ta blodprøver av megMå du ta flere blodprøver da? Jeg tok alle på første kontrollen, og har ikke hørt om at det er noen flere. Ikke fått stikk i finger heller