Ja. Når øya ikke vil være helt med på morgenen så. Hva skal dere gjøre I dag?Lett å lese feil ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Når øya ikke vil være helt med på morgenen så. Hva skal dere gjøre I dag?Lett å lese feil ;-)
Kjenner til den.. Har alt for lite blod i fingrene til å ta ett stikk i fingeren.. Hadde nyrebekkenbetennelse for noen år siden, de på legevakten stakk meg 7-8 ganger i ulike fingre uten å få ut nok. De prøvde å massere og varme opp fingrene uten hell.. Endte opp med å måtte ta blodprøve i armen istedet, da var jeg så sliten og kvalm at jeg måtte kaste opp..
Som du sier, heldigvis ikke redd for sprøyter![]()
nei, er ikkevant til at han er så dårlig. Har bare vært sådårlig en gang før.Ja. Det er ikke noe morro når de små er syke![]()
Nei ett glass fra fingeren pleier de ikke å gjøre.. men ett par dråperKan ikke huske sist jeg fikk stikk i fingeren faktisk. Men er det så mye blod man trenger da da? De får vel ikke fyllt opp et glass fra fingerenhehe
Takk, det håper jeg ogsåHåper han kommer seg raskt.![]()
Hva skal dere finne på I dag? Bare kose og slappe av ?Takk, det håper jeg også![]()
Nei ett glass fra fingeren pleier de ikke å gjøre.. men ett par dråper
Hvis det går![]()
Kan jo ta flere stikk, men hadde nok tatt for lang tid. Da hadde det blitt rene torturenDet tror jeg kunne blitt vanskeligkunne nok klart det da jeg tok fingertuppen, men er jo ikke mye som kommer bare ved et stikk.
Det er vel mest for strimmeltester er det ikke?
![]()
Kan jo ta flere stikk, men hadde nok tatt for lang tid. Da hadde det blitt rene torturen
Som dere maser jenterkjenner det er vanskelig å komme inn her når dere er så godt i gang
kan helt klart ikke ha planer om morningen
da må det skravles!
Ja.. å evt blå... Nei æsj det hadde ikke vært noe serlig.Haha, og ser for meg at man kunne blitt veldig øm i fingrene etterpå![]()
Ja.. å evt blå... Nei æsj det hadde ikke vært noe serlig.
Kengubarne tligger som et slakt på sofaen, så det blir velder jeg er også..Hva skal dere finne på I dag? Bare kose og slappe av ?
Har vært sykemeldt siden 15 januar, men håper jeg blir bedre snartGod morgen til deg og!
Godt du fikk litt sykemelding, så kan du hente deg litt inn.
Var også på SV kontroll i dag![]()
Jepp. Ikke rart om mange hadde blitt redd for sprøyter om dette hadde vært reelt.Høres ikke ut som noe som frister. Da tar jeg heller et stikk i armen![]()
Kjekt å ha en kose dag også.Kengubarne tligger som et slakt på sofaen, så det blir velder jeg er også..
Skal gå en tur med naboen senere, å vaske litt klær men utenom det blir det bare pjusking på kengubarnet
Fælt vær her og. Men hadde SV kontroll 08:20 og fysio time 10:00Planer på morgenen kan man ikke ha neihaha
Jeg skulle vel ha kommet igang med noe for en stund siden, men jeg har ikke lyst å gå ut i dette været...![]()
Så flink. Har ikke halvparten en gang her.Mitt innlegg nr 21000..
jeg chatter med dfds , himmel så trege de ertil å svare. Har ikke tålmodiget tildet jeg