Fysj da :-(
Det kan du trygt si.. Men men, er i det minste forberedt på det verste nå da, så kan bare bli bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fysj da :-(
Men i alle dager... Var hensikten å skremme? Jeg dro aldri på noe fødselsforberende eller omvisning, kjenner jeg er glad for det nåDet var omvisning på føden med mange andre par.. Da gikk de gjennom hva en fødsel innebærer, hvordan den foregår, hvilke smertelindringer de har osv. Og i den forbindelse viste hun hvordan en baby kommer ut gjennom et bekken, at den snur seg totalt 4 ganger fra den fester seg til den er ute.. Og hvordan morkaken må "rives" ut etter ca 15 min etter fødsel, og at det er svært ubehagelig..
Yey, som jeg gleder meg!![]()
Men i alle dager... Var hensikten å skremme? Jeg dro aldri på noe fødselsforberende eller omvisning, kjenner jeg er glad for det nå![]()
hahahaha vil du ikke drasse rundt på morkake i 10 dager? hahahahaNei, ellers takk du.. Ææsj..
Skjønner han godtMannen gikk pent og pyntelig å satte seg ved datan og tok på hodetelefoner...![]()
JeppSer denSatser på at det er som du sier da, og at det kun er prematur og vanskelige tilfeller som skal til Ålesund..
Jeg blir sendt til St.Olavs dersom det skulle bli komplikasjoner eller prematur fødsel, men jeg bor midt i mellom de to sykehusene, så spiller ingen rolle egentlig![]()
Neihahahaha vil du ikke drasse rundt på morkake i 10 dager? hahahaha![]()
Joda... Men kunne sikkert gjort det på en annen måteTror de var mer ute etter å gi informasjon, slik at vi gravide skulle være forberedt på at det kom til å være vondt og ubehagelig. Men at de fleste glemte all smerte og ubehag veldig raskt igjen..
Det var sikkert lurtMannen gikk pent og pyntelig å satte seg ved datan og tok på hodetelefoner...![]()
hahahaha. Vet ikke om du fikk det med deg.. Men gubben her i huset lurte på om han absolutt måtte være med inn på fødestua?!Skjønner han godt
Samboeren min hadde gjort det samme. Du skulle hørt han under fødselen da jordmor spurte om han ville se hode i åpningen..
"Eh, litt lyst, men samtidig ikke".
Han bøyde seg for å se, da han kom opp igjen sa han "det var litt ekkelt".. Yes da![]()

hahahaha herlig!Neisa til og med æsj til min egen da jordmor absolutt skulle vise den frem, ikke f. om jeg vil ta i den og drasse den rundt
![]()
Hahahaha, er det mulig??hahahaha. Vet ikke om du fikk det med deg.. Men gubben her i huset lurte på om han absolutt måtte være med inn på fødestua?!
Han ville ikke se på hva som skjedde med favoritt plassen hans
Ble veldig irritert på ham og spurte ham om hvor han trodde han skulle sitte...
tror det jeg også!Det var sikkert lurt
tror han forestilte seg at han skulle sitte å stirre rett inn...Hahahaha, er det mulig??![]()

Jeppellers er det bare 2 t til ålesund.. skal nok gå bra uansett
![]()
Den gjennomgangen fikk jeg på jm-time i uke36/37 elnsDet var omvisning på føden med mange andre par.. Da gikk de gjennom hva en fødsel innebærer, hvordan den foregår, hvilke smertelindringer de har osv. Og i den forbindelse viste hun hvordan en baby kommer ut gjennom et bekken, at den snur seg totalt 4 ganger fra den fester seg til den er ute.. Og hvordan morkaken må "rives" ut etter ca 15 min etter fødsel, og at det er svært ubehagelig..
Yey, som jeg gleder meg!![]()
tror han forestilte seg at han skulle sitte å stirre rett inn...
Forklarte ham at plassen hans var ved hodet mitt ved MIN side.....
Det nærmeste han kom å se inn der var hvis han ville klippe navlestrengen.
Hadde KS med første å da fikk han ikke hvert med.
Jeg fikk aldri den gjennomgangen. Men nå ble Vesla født i uke 36 da..Den gjennomgangen fikk jeg på jm-time i uke36/37 elns
Joda... Men kunne sikkert gjort det på en annen måtemen det siste er veldig sant da. Er fantastisk å få ungen på brystet, da stenger man alt annet ute
![]()
hahaha. Ja jeg har null planer om å se hodet på mannen mellom bena mine når jeg ligger der....Det har min mann og jm fått beskjed om også, mannens plass er ved min skulder, og han skal ikke se nedentil![]()