Felles skravle 2015

De setter nok ekstra pris på sånne pasienter :)
Jeg vil bare være til hjelp. Har flere i familien som har jobbet eller jobber på sykhus. Har hørt flere ganger de snakke om at det de lærte mest av var praksisen de fikk.

Jeg ønsker ikke studenter under fødsel, men det har mer med at jeg ikke er så komfortabel med å være naken generelt sett. Så jeg ønsker at færrest mulig ser meg naken og så eksponert..
Synes det er helt greit :)
Det er ikke alle som er komfortable med det. Å sånn er det bare..
Man skal føle seg sikker på at det er greit for å gjøre sånne ting ;)

Jeg vil bare være til hjelp. Har flere i familien som har jobbet eller jobber på sykhus. Har hørt flere ganger de snakke om at det de lærte mest av var praksisen de fikk.
Jeg har hatt praksis selv, riktig nok i bhg. Men hvis jeg ikke får være med på det meste som skjer, så lærer jeg ikke mye. Jeg fikk spørsmål om det kunne være med en student da jeg fikk spiral. Jeg sa ja og legen måtte fortelle at det kunne bli en mann, for det viste de ikke. Men jeg tenkte at han måtte jo lære det han og.

Jeg har hatt praksis selv, riktig nok i bhg. Men hvis jeg ikke får være med på det meste som skjer, så lærer jeg ikke mye. Jeg fikk spørsmål om det kunne være med en student da jeg fikk spiral. Jeg sa ja og legen måtte fortelle at det kunne bli en mann, for det viste de ikke. Men jeg tenkte at han måtte jo lære det han og.
gynekologen min er en mann.. tenker ikke noe over det. De jobber med det. De er profesjonelle. Å de har taushetsplikt. :)
La dem prøve seg litt tenker jeg.. Da jeg var på UL i uke 12 lå jeg å nynnet i gynekologstolen mens venninna mi satt ved siden av.. :P

gynekologen min er en mann.. tenker ikke noe over det. De jobber med det. De er profesjonelle. Å de har taushetsplikt. :)
La dem prøve seg litt tenker jeg.. Da jeg var på UL i uke 12 lå jeg å nynnet i gynekologstolen mens venninna mi satt ved siden av.. :p
Ja, studenter er jo proff de og. Ofte mer de enn gamle leger som er lei

hehehe så sant. Også er de ofte mer nøye fordi de er i "lærefasen" ennå.
Jepp, gikk til legen min en gang, men fikk en turnus lege i steden for. Han var nøye du. Jeg var svimmel, hadde krystall saken. Han her sendte meg på ekg, blodprøver, og tilslutt til hjerte spesialist, bare for å være sikker.

Jepp, gikk til legen min en gang, men fikk en turnus lege i steden for. Han var nøye du. Jeg var svimmel, hadde krystall saken. Han her sendte meg på ekg, blodprøver, og tilslutt til hjerte spesialist, bare for å være sikker.
hehe. ja det er rart det der.. hvert hos en turuns en gang jeg også...hun var nøye ja :D

haha studenter er jeg vandt med... KS: barnepleier student. JM student og Kirurg student.
EXU: JM student og Kirurg student.
Tidlig UL Gynekolog student.. :P hahaha
Sier alltid ja jeg..
Tenker at hvis min situasjon kan hjelpe studentene å bli bedre så kjør på!

Så fin innstilling :)

Jeg også :)
Både mitt KS i 2010 og EXU i 2014 var spesielle tilfeller.. Saker de nesten aldri så.
Begge gangene spurte de om de kunne ta med 1 student inn.. Jeg sa bare at de kunne ta med det de fikk plass til :P
De kikket overrasket på meg og lurte på om jeg var sikker. :P

Fantastisk innstilling :) jeg sa selv ja til at en student ble med da jeg var til kontroll etter MA. Tenkte det var en selvfølge å bidra til helsevesenet som tross alt tar godt vare på meg. Men om du hadde spurt meg på forhånd hadde jeg sikkert sagt at jeg hadde sagt nei.

Jeg får ikke sove!! Jeg har vondt i tak, men ikke vondt nok.. D er bare superteite kynnere, men hele kvelden har vært påvirket av de.

Topper d med litt halsbrann i tillegg, så tror jeg dette blir ei god natt gitt..

Har møvlet agurkbiter og kvitostskiver da :p

Fantastisk innstilling :) jeg sa selv ja til at en student ble med da jeg var til kontroll etter MA. Tenkte det var en selvfølge å bidra til helsevesenet som tross alt tar godt vare på meg. Men om du hadde spurt meg på forhånd hadde jeg sikkert sagt at jeg hadde sagt nei.
som sagt.. det er jo veldig individuelt fra person til person.
Jeg tenker at det er viktig å gjøre det som føles rett for deg :)

Jeg får ikke sove!! Jeg har vondt i tak, men ikke vondt nok.. D er bare superteite kynnere, men hele kvelden har vært påvirket av de.

Topper d med litt halsbrann i tillegg, så tror jeg dette blir ei god natt gitt..

huff.. føler med deg..
Sleit med kynnere og halsbrann da jeg gikk gravid med Vesla.. ubrukelig kombi!

Ingen tak her, men halsbrann og hodepine. Åååååå så jeg gleder meg til å få kroppen igjen.

Ingen tak her, men halsbrann og hodepine. Åååååå så jeg gleder meg til å få kroppen igjen.

Morsomt med tråd der jenter fra flere termingrupper er sammen. Jeg gleder meg feks til å få mer symptomer slik at dette skal bli mer virkelig ;)

Jeg tror faktisk ikke jeg hadde forstått det hvis jeg hadde fått rier av meg selv. Hadde sikkert tenkt jeg var dårlig eller noe

Morsomt med tråd der jenter fra flere termingrupper er sammen. Jeg gleder meg feks til å få mer symptomer slik at dette skal bli mer virkelig ;)
Mens vi tenker litt, stakkars deg som har så lenge igjen. Men da jeg var ny gravid tenkte jeg det samme som deg

Back
Topp