ALN89
Forumet er livet
Haha, har mer enn nok å se av andre ting enn morkakesmoothie osvNetflix er morkakefri![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, har mer enn nok å se av andre ting enn morkakesmoothie osvNetflix er morkakefri![]()
kalte det lotus fødsel....Hva?? Herreguuud..
Det virker jo helt sykt.Du må nok det... Er helt satt ut her jeg sitter... Nå kom gubben hjem også,, stakkars.. han kommer til å få fnatt!
huff da... hadde litt motsatt virkning da med andre ord.
Gjorde hun dette på føden?? Var det for å skremme deg ?Var på omvisning på sykehuset på mandag, og før jeg dro dit var jeg veldig rolig i forhold til fødsel og smertene.. Men etter å ha sett jm presse en babydukke gjennom et bekken (og streve skikkelig med det i tillegg), kjenner jeg at jeg begynner p bli litt skremt og redd for fødsel.. :/
Vet at det er sånn på barneavd, og leste en artikkel nå om at alle risikosvangerskap blir sendt til ålesund siden molde/kristiansund ikke har barnelege på vakt på helg.. får sikkert høre om det av jordmor eller på info på sykehuset om det er sånn..Broren min og dama skal ha barn i mai, og de har fått beskjed om at de må føde i Ålesund dersom de føder på helg :/ Men mulig hun har misforstått da..? Men vet at barneavdelingen er steng på helg både i Kristiansund og Molde..
Vis vedlegget 104242
mannen min kom akkurat hjem.. lurte på hva som var galt.. Fortalte ham om programmet jeg ser på.Det virker jo helt sykt.
trodde ikke det gjorde det på omvisninga...Jah.. Mildt sagt! Samboeren ble også litt paff av det hele![]()
Gjorde hun dette på føden?? Var det for å skremme deg ?
trodde ikke det gjorde det på omvisninga...
hvor skal du føde?
jaja.... tror ikke det gjorde det på TønsbergLevanger![]()
Vet at det er sånn på barneavd, og leste en artikkel nå om at alle risikosvangerskap blir sendt til ålesund siden molde/kristiansund ikke har barnelege på vakt på helg.. får sikkert høre om det av jordmor eller på info på sykehuset om det er sånn..
jaja.... tror ikke det gjorde det på Tønsberg![]()
Okei.. Hun svigerinnen min er jo litt nervøs gravid etter som jeg har forstått, så mulig det var derfor![]()
det skjønner jeg veldig godt!Veldig informativt, men kjente jeg plutselig fikk litt panikk..
Fysj da :-(Det var omvisning på føden med mange andre par.. Da gikk de gjennom hva en fødsel innebærer, hvordan den foregår, hvilke smertelindringer de har osv. Og i den forbindelse viste hun hvordan en baby kommer ut gjennom et bekken, at den snur seg totalt 4 ganger fra den fester seg til den er ute.. Og hvordan morkaken må "rives" ut etter ca 15 min etter fødsel, og at det er svært ubehagelig..
Yey, som jeg gleder meg!![]()
Tror jeg får se på dette når mannen ikke er hermannen min kom akkurat hjem.. lurte på hva som var galt.. Fortalte ham om programmet jeg ser på.
Ansiktsutrykket hans uttrykker nøyaktig hva jeg føler hahahhhha
Nei, ellers takk du.. Ææsj..kalte det lotus fødsel....
vanskelig å si.. praktisk for meg om det blir på molde sykehus - 200 m å gå hjem liksom..
Mannen gikk pent og pyntelig å satte seg ved datan og tok på hodetelefoner...Tror jeg får se på dette når mannen ikke er her![]()