Så fin bodyen er.Endelig kommer det litt andre ting en rosa klær til jentesøøøøt!! Vis vedlegget 103871
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin bodyen er.Endelig kommer det litt andre ting en rosa klær til jentesøøøøt!! Vis vedlegget 103871
Ja er somregel veldig hektisk på generelt, men mange trivelige der ogsåJa, så på flere skravletråder at d er vanskelig å henge med på hva folk skriver![]()
ja de er super søte!Så fin bodyen er.
Nå ble det modningsakupunktur. Får prioritere det. Har ikke råd til altDu må ringe frisøren og ordne deg en time da vettu![]()
synes det har hvert realtivt rolig om dagene egentligJa er somregel veldig hektisk på generelt, men mange trivelige der også
Håper jeg også har gutt i magen. Har blitt så mye fint til gutter de siste årene. Syns det er penere klær til guttene enn frøkena. Bare prinsesser, katter og stygge figurer so m ødelegger klærneja de er super søte!
Her har det vært veldig roligsynes det har hvert realtivt rolig om dagene egentlig
Jamen forrige uke var jo tidlig i mn, dabber stort sett av fra midten av mnd når flere når måletEr kanskje det, men det var skikkelig liv her i slutten av forrige uke så det er lov å håpe.
Har nok også litt å si på at nå er flere over 1.500 og prioriterer andre ting i tillegg av vi er flere her som nærmer oss termin og er ganske slitne
ååå lilla er så fint!Endelig kommer det litt andre ting en rosa klær til jentesøøøøt!! Vis vedlegget 103871
har masse fint til gutt her også... gutteveggen er farlig om dagenHåper jeg også har gutt i magen. Har blitt så mye fint til gutter de siste årene. Syns det er penere klær til guttene enn frøkena. Bare prinsesser, katter og stygge figurer so m ødelegger klærne
jeg vet!!! å denne er mer på kanten av lys lavendel.. Så den er ikke så sukkertøyfarget!ååå lilla er så fint!
Ja det pleier å være normalt.Jamen forrige uke var jo tidlig i mn, dabber stort sett av fra midten av mnd når flere når målet![]()
Her ble det usunt og veldig enkelt; røkte pølser, potetstappe og bønner.. men kjøpte fisk til imorra for å veie opp littGod ettermiddag.
Endelig begynner hodepinen jeg har hatt i hele dag å løsne.
Har akkurat spist middag, makaroni med en norzola og parmesan saus. Greit med en enkel middag på en dag hvor jeg ikke er i form, og totalt usunn mat smaker veldig godt..
Hva har dere til middag i dag?
Ostesnitsel, kokte grønsaker og hjemmelaget potetstappe. Og masse rømme påGod ettermiddag.
Endelig begynner hodepinen jeg har hatt i hele dag å løsne.
Har akkurat spist middag, makaroni med en norzola og parmesan saus. Greit med en enkel middag på en dag hvor jeg ikke er i form, og totalt usunn mat smaker veldig godt..
Hva har dere til middag i dag?
Middagspølser, grønsaker og hjemmelaget potetstappe hadde vi faktisk i gårHer ble det usunt og veldig enkelt; røkte pølser, potetstappe og bønner.. men kjøpte fisk til imorra for å veie opp litt![]()
Vi skal ha hjemmelagde seikarbonader i morgen, så blir mer sunt i morgen her ogsåHer ble det usunt og veldig enkelt; røkte pølser, potetstappe og bønner.. men kjøpte fisk til imorra for å veie opp litt![]()
Synes jeg og..Middagspølser, grønsaker og hjemmelaget potetstappe hadde vi faktisk i gårveldig godt med pølser innimellom
![]()
Er for å være helt ærlig ikke så glad i pølser, jeg.Middagspølser, grønsaker og hjemmelaget potetstappe hadde vi faktisk i gårveldig godt med pølser innimellom
![]()
Hjelper litt på samvittigheten det ;-)Vi skal ha hjemmelagde seikarbonader i morgen, så blir mer sunt i morgen her også![]()