Nå høres du ut som meg når jeg var gravid med frøknaÅååh, fintjeg kjøpte mye lilla til snuppa
er ikke såå fan rosa
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå høres du ut som meg når jeg var gravid med frøknaÅååh, fintjeg kjøpte mye lilla til snuppa
er ikke såå fan rosa
![]()
Haha, jeg fortalte alle at vi ønsket oss klær til ungen i andre farger enn rosa. Bestemor var superflink og kjøpte i alle andre fargerNå høres du ut som meg når jeg var gravid med frøkna![]()
Det gjorde jeg også, og de fleste respekterte det.Haha, jeg fortalte alle at vi ønsket oss klær til ungen i andre farger enn rosa. Bestemor var superflink og kjøpte i alle andre farger![]()
Nå som hun er nesten 3 år brukes det omtrent bare kjoler (får ikke på henne busker), frostklær og hva enn som er rosa eller lilla. Skikkelig jentejentespent på hva den i magen er
![]()
Slik er frøkna her også.Ideelt sett så vil vår 6-åring gå i glitrende tynnstrømpebukse og kjole/prinsessekjole hver dag.
Å få på tykk strømpebukse for tida er en diger diskusjon, hun er ikke hypp på bukser, thights går til nød..
Så ja, d spiller ingen rolle hva man som forelder foretrekker, ungene klarer fint å ha sin egen mening der gitt![]()
Samme her! Jeg har alltid vært guttejente og ville ha litt kjønnsnøytrale klær.. Datteren min er jo komplett mottatt. Prinsesse meg her og prinsesse meg der..Det gjorde jeg også, og de fleste respekterte det.
Men hva hjelper det når man får en veldig sta liten dame som absolutt ELSKER rosa?
Så snilt av deHar ei venninne som akkurat har fortalt meg at det er veldig slitsom å være gravid.
Derfor skal de ta barna våre en helg slik at vi skal få tid til å slappe av litt![]()
Da høres det ut som vi har samme "problem".Samme her! Jeg har alltid vært guttejente og ville ha litt kjønnsnøytrale klær.. Datteren min er jo komplett mottatt. Prinsesse meg her og prinsesse meg der..
Vil og være med herOppdatering kl 19:55
1. m&m mini 2.099
2. Mirell 1.964
3. Peppercat 1.891
4. Hope91 1.861
5. lizzed 1.706
6. Lilleblomst_15 1.578
8. Kengu 1.361
10. Musemor med to små og en i magen 1.219
13. ALN89 1.054
16. Babylito 873
17. EJ 843
18. trinebeth 824
19. Mallejenta 786
22. Sara 655
31. Lanterne 349
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 857 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajur til 1.500.
7 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Det har vi ogsåHihihi..
Tror jeg er litt treig om dagen.
Satte akkurat i gang en maskin med klærne til frøkna og så vi har et program på den jeg helt hadde glemt.
Vi har et eget program som heter "spedbarnstøy"....
Skal ta deg med på neste oppdateringVil og være med herEr på plass nr 15 ser jeg
Men 15 er ikke med på denne listen
![]()
Det vi har av rosa her har vi fåttÅååh, fintjeg kjøpte mye lilla til snuppa
er ikke såå fan rosa
![]()
Det er helt klart! Ulltøy får jeg heldigvis på henne, men var dette med å få på litt mer klær da.. Skal helst ha på kjoler.. Greit nok det, men vi går til bhg og greit med nok som varmer litt merIdeelt sett så vil vår 6-åring gå i glitrende tynnstrømpebukse og kjole/prinsessekjole hver dag.
Å få på tykk strømpebukse for tida er en diger diskusjon, hun er ikke hypp på bukser, thights går til nød..
Så ja, d spiller ingen rolle hva man som forelder foretrekker, ungene klarer fint å ha sin egen mening der gitt![]()
Den e godSkal ta deg med på neste oppdatering
Oy oy bare 30 innlegg til dagsmålet caOppdatering kl 19:55
1. m&m mini 2.099
2. Mirell 1.964
3. Peppercat 1.891
4. Hope91 1.861
5. lizzed 1.706
6. Lilleblomst_15 1.578
8. Kengu 1.361
10. Musemor med to små og en i magen 1.219
13. ALN89 1.054
15. Lady_Z 1.032
16. Babylito 873
17. EJ 843
18. trinebeth 824
19. Mallejenta 786
22. Sara 655
31. Lanterne 349
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 857 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajur til 1.500.
7 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Herlig!Da høres det ut som vi har samme "problem".
Er også guttjente med prinsessedatter
Jeg redigerte forrige oppdatering så du er der nåDen e godMå jo inn på pcen for å sjekke.
Det klarer du fortOy oy bare 30 innlegg til dagsmålet ca![]()