Felles skravle 2015

Hehe! Jeg oppdaget den for en ukes tid siden ;) Er ikke rart folk klarer 1500 når det finnes så mange skravletråder :D Weee

Nei, d har du rett i. Men jeg føler jeg skriver masse innlegg og har ikke nådd 300 en gang.

Har ikke lyst til å bare skrive svada heller..

Har ikke betalt for frisør på to år! Har kun blitt klippet og sånn når en frisør jeg kjenner har deltatt i konkurranser og prøver. Synes det er så bortkastede penger :p

Om jeg kjenner frisøren, så kan jeg være hårmodell, men er litt redd for håret mitt så fint å gå til noen man stoler på :)

Nei, d har du rett i. Men jeg føler jeg skriver masse innlegg og har ikke nådd 300 en gang.

Har ikke lyst til å bare skrive svada heller..
Blir nok litt svada og jatting på disse skravletrådene. Man må vist det for å henge med. Ser de på topp 3, de maser jo som bare det i skravletrådene :)

Blir nok litt svada og jatting på disse skravletrådene. Man må vist det for å henge med. Ser de på topp 3, de maser jo som bare det i skravletrådene :)

Nå har jeg ikke sett så mye på d da, men ser at enkelte er oppe i nesten 2000 og jeg har 2-300. MEN, nå skal d sies at d først er nå i d siste at skravlinga mi har intensivert seg da. Sikkert en sammenheng med at sykmeldingsperioden er over og at permisjonen nå har startet :p

Nå har jeg ikke sett så mye på d da, men ser at enkelte er oppe i nesten 2000 og jeg har 2-300. MEN, nå skal d sies at d først er nå i d siste at skravlinga mi har intensivert seg da. Sikkert en sammenheng med at sykmeldingsperioden er over og at permisjonen nå har startet :p
Jeg har også økt på etter at kvalmen gav seg. Når jeg hadde hyperremesis, så hadde jeg ikke sjangs å sitte på nett...

Jeg har også økt på etter at kvalmen gav seg. Når jeg hadde hyperremesis, så hadde jeg ikke sjangs å sitte på nett...

Har egentlig ikke engasjert meg så veldig i disse chattekonkurransene, men har veldig lyst på stellevesken eller krybben. MEN, da må jeg runde 1500 innlegg og d føles umulig mtp at jeg ikke har runda 300 en gang..

Har egentlig ikke engasjert meg så veldig i disse chattekonkurransene, men har veldig lyst på stellevesken eller krybben. MEN, da må jeg runde 1500 innlegg og d føles umulig mtp at jeg ikke har runda 300 en gang..
Ikje umulig, noen ganger blir det ganske hektisk her. Spesielt om du snakker med flere på en gang :)

Er jo ikke bortkastet å bruke tid og penger på seg selv og litt egenpleie da. Jeg føler meg mye mer vel med meg selv, og får mer energi når jeg føler at jeg ser bra ut. :)

Som "fattig student" er jeg i allefall glad for at jeg får det gratis så jeg heller kan prioritere ting som er viktigere for meg :)

Om jeg kjenner frisøren, så kan jeg være hårmodell, men er litt redd for håret mitt så fint å gå til noen man stoler på :)

Hun som bruker meg er kjempeflink og er snill med lengden. Blir jeg ikke fornøyd med fargen ordner hun det alltid når hun har brukt meg til det hun trenger, så det fungerer bra for begge to :)

Back
Topp