Så bra. Håper du slipper unna komplikasjoner.Det gjorde detHan blir 9 år i år, og er en skjønn gutt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra. Håper du slipper unna komplikasjoner.Det gjorde detHan blir 9 år i år, og er en skjønn gutt
![]()
Så bra. Håper du slipper unna komplikasjoner.
Nei, men håper jm har rett.Det er visst ingenting som antyder at det skal bli det ifølge jm, men man vet jo aldri..
Hehe sant detNeeei.., hva skal jeg si...
Syk tror jeg, ikke bestandig like lett å vite om man faktisk er syk eller bare veldig gravid
Hvordan har du det?
Hehe! Jeg oppdaget den for en ukes tid sidenEr ikke rart folk klarer 1500 når det finnes så mange skravletråder
Weee
Har ikke betalt for frisør på to år! Har kun blitt klippet og sånn når en frisør jeg kjenner har deltatt i konkurranser og prøver. Synes det er så bortkastede penger![]()
Fleste frisører pleier å være ok når det kommer til slikt![]()
Blir nok litt svada og jatting på disse skravletrådene. Man må vist det for å henge med. Ser de på topp 3, de maser jo som bare det i skravletrådeneNei, d har du rett i. Men jeg føler jeg skriver masse innlegg og har ikke nådd 300 en gang.
Har ikke lyst til å bare skrive svada heller..
Blir nok litt svada og jatting på disse skravletrådene. Man må vist det for å henge med. Ser de på topp 3, de maser jo som bare det i skravletrådene![]()
Jeg har også økt på etter at kvalmen gav seg. Når jeg hadde hyperremesis, så hadde jeg ikke sjangs å sitte på nett...Nå har jeg ikke sett så mye på d da, men ser at enkelte er oppe i nesten 2000 og jeg har 2-300. MEN, nå skal d sies at d først er nå i d siste at skravlinga mi har intensivert seg da. Sikkert en sammenheng med at sykmeldingsperioden er over og at permisjonen nå har startet![]()
Jeg har også økt på etter at kvalmen gav seg. Når jeg hadde hyperremesis, så hadde jeg ikke sjangs å sitte på nett...
Ikje umulig, noen ganger blir det ganske hektisk her. Spesielt om du snakker med flere på en gangHar egentlig ikke engasjert meg så veldig i disse chattekonkurransene, men har veldig lyst på stellevesken eller krybben. MEN, da må jeg runde 1500 innlegg og d føles umulig mtp at jeg ikke har runda 300 en gang..
Så gøyHehe sant dethåper du føler deg bedre ^^ jo har det veldig bra ^^ fullt kjør med flytting og utpakking
veldig gøy
Ikje umulig, noen ganger blir det ganske hektisk her. Spesielt om du snakker med flere på en gang![]()
Er jo ikke bortkastet å bruke tid og penger på seg selv og litt egenpleie da. Jeg føler meg mye mer vel med meg selv, og får mer energi når jeg føler at jeg ser bra ut.![]()
Om jeg kjenner frisøren, så kan jeg være hårmodell, men er litt redd for håret mitt så fint å gå til noen man stoler på![]()
Flaks daD ble frisørtime likevel
Sitter hos frisøren nå, så skal mannen innom i dag eller i morgen etter jobb og betale
D hjelper når man kjenner frisøren![]()
Hun som bruker meg er kjempeflink og er snill med lengden. Blir jeg ikke fornøyd med fargen ordner hun det alltid når hun har brukt meg til det hun trenger, så det fungerer bra for begge to![]()
Flaks davil og til frisøren. Er over et år siden jeg var tror jeg