Felles skravle 2015

Er kanskje det, men det var skikkelig liv her i slutten av forrige uke så det er lov å håpe.
Har nok også litt å si på at nå er flere over 1.500 og prioriterer andre ting i tillegg av vi er flere her som nærmer oss termin og er ganske slitne
Jamen forrige uke var jo tidlig i mn, dabber stort sett av fra midten av mnd når flere når målet:)

Håper jeg også har gutt i magen. Har blitt så mye fint til gutter de siste årene. Syns det er penere klær til guttene enn frøkena. Bare prinsesser, katter og stygge figurer so m ødelegger klærne
har masse fint til gutt her også... gutteveggen er farlig om dagen :D

God ettermiddag.
Endelig begynner hodepinen jeg har hatt i hele dag å løsne.

Har akkurat spist middag, makaroni med en norzola og parmesan saus. Greit med en enkel middag på en dag hvor jeg ikke er i form, og totalt usunn mat smaker veldig godt..

Hva har dere til middag i dag?

God ettermiddag.

Har akkurat spist middag, makaroni med en norzola og parmesan saus. Greit med en enkel middag på en dag hvor jeg ikke er i form, og totalt usunn mat smaker veldig godt..

Her ble det usunt og veldig enkelt; røkte pølser, potetstappe og bønner.. men kjøpte fisk til imorra for å veie opp litt :-P

God ettermiddag.

Ostesnitsel, kokte grønsaker og hjemmelaget potetstappe. Og masse rømme på :D

Back
Topp