Jepp, blir jo sånnlært meg det etterhvert.. heldigvis ikke så alt for lenge igjen! Gleder meg til å bli mer aktiv!
Det er bra. Er en viktig ting å lære det. Man får ikke gjort mer enn man kan. rett og slett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, blir jo sånnlært meg det etterhvert.. heldigvis ikke så alt for lenge igjen! Gleder meg til å bli mer aktiv!
Bør være rent og pent til mini kommer daBurde, burde.. Er mye man burde gjøre!
Du får sette opp en liten planBør være rent og pent til mini kommer da![]()
Uff... når jeg var kvalm hadde jeg ikke sjangs å sitte her inne. Tar igjen alt det tapte nåNår man sitter hjemme dagen lang med lite mulighet til å bevege seg eller gjøre så mye pga bekken/kvalme går det faktisk ganske fort...
Ja, det ser jeg nå. Termin i februar! Gratulerer så masse, da skjer det ting veldig snartBør være rent og pent til mini kommer da![]()
Da er du kvalm da! Når du ikke orker internett en gang.Uff... når jeg var kvalm hadde jeg ikke sjangs å sitte her inne. Tar igjen alt det tapte nå![]()
Da var det en kamp å se tv da... på det verste. Og følte tv`en alltid var for høyt på.Da er du kvalm da! Når du ikke orker internett en gang.
Nå har bi kjørt Vesla i bhg på karneval. Etterpå skal jeg bort å snoke på det nye huset til frøken Hope91Mornmornhva er dine planer for dagen?
Jeg har en browniespose som venter på at jeg skal kaste meg overGodteri, mmmmm! Har kake i kjøleskapet jeg skal spise snart. Verdens besteOg i kveld blir det popcorn og sjokolade. Det her blir en skikkelig søtmums baby som ligger i magen min.
Det med lyd husker jeg. Jeg ligger fort i fosterstilling og gynger når jeg er kvalm. Og klarer ikke snakke.Da var det en kamp å se tv da... på det verste. Og følte tv`en alltid var for høyt på.
Her var det også karneval i dagNå har bi kjørt Vesla i bhg på karneval. Etterpå skal jeg bort å snoke på det nye huset til frøken Hope91![]()
NAM! Jeg merker jeg er skikkelig godterisjuk i dag.Jeg har en browniespose som venter på at jeg skal kaste meg over![]()
Off holder vi på med dette snaddersnaklet fremdeles!!!Jeg har en browniespose som venter på at jeg skal kaste meg over![]()
Tornerose.Her var det også karneval i dagHva var din frøken utkledd som?
Har det heldig vis bare sånn om morningen nåDet med lyd husker jeg. Jeg ligger fort i fosterstilling og gynger når jeg er kvalm. Og klarer ikke snakke.
HahaTornerose.hadde trodd hun skulle gå for Elsa. Men etter hun oppdaget at hun heter det samme som Tormerose så har det blitt en ny favoritt
![]()
Hurra for det!!!!Har det heldig vis bare sånn om morningen nå*lykke*
Jeg satt heller ikke så mye her da det var på det verste.. nå er jeg bare periodvus kvalm.. bekkenet som er verst, spes når jeg får låsninger, i tillegg til at jeg rett og slett er utslitt.. men man har jo perioder av dagen som er litt bedre..Uff... når jeg var kvalm hadde jeg ikke sjangs å sitte her inne. Tar igjen alt det tapte nå![]()
Det blir spennende da!Nå har bi kjørt Vesla i bhg på karneval. Etterpå skal jeg bort å snoke på det nye huset til frøken Hope91![]()
Så deilig daNei har ingen planer men har fri![]()