Felles skravle 2015

Fikk jo besøk av venninna mi i går og hun sa det samme. Hun måtte bruke nesespray hele svangerskapet sitt hun pga tette slimhinner. Håper jeg slipper det!

Krysser fingrene for at du slipper det ja. Jeg har klart å holde meg unna foreløpig her ihvertfall:)

Jeg gidder ikke prioritere 1500 for ei oransje veske (virkelig ikke min farge. Liker ikke. Og kler ikke. Rødt ja, men ikke oransje) og ei vugge jeg dessverre ikke vet hvor jeg skulle gjort av, lekker som den er.

Så 100 og bleiene er helt ok.

Jeg tror jeg er ferdig med overtid må, vi kommer fint i havn og alt går bra.

Er enig med deg med veska. Absolutt ikke min farge heller. Kunne tenkt meg turkis jeg da:D

Så deilig med alt som er ferdig da, så slipper du å tenke mer på det ihvertfall:)

Er enig med deg med veska. Absolutt ikke min farge heller. Kunne tenkt meg turkis jeg da:D

Så deilig med alt som er ferdig da, så slipper du å tenke mer på det ihvertfall:)
Turkis er enda mindre min farge....

Nå påsto akkurat min kollega at min røde jakke er korall, og den er kanskje det, så om veska er så "rød-korall", er den kanskje for meg likevel...

Det blir spennende da!
Hun var egentlig ikke i form i natt. Hadde feber. Men allmentilstanden var på topp i dag tidlig. Å hun har gledet seg så veldig til å dra på karneval at jeg hadde ikke hjerte til å holde henne hjemme. Men sa til de ansatte at det bare var å ringe hvis det skulle være noe. :-)

Hun var egentlig ikke i form i natt. Hadde feber. Men allmentilstanden var på topp i dag tidlig. Å hun har gledet seg så veldig til å dra på karneval at jeg hadde ikke hjerte til å holde henne hjemme. Men sa til de ansatte at det bare var å ringe hvis det skulle være noe. :-)
Åå.. det skjønner jeg! Er jo noe hun har gledet seg til helt sikkert! Satse på at forma holder seg bra! :-)

Vi har en i kjøleskapet som jeg skal prøve å ikke røre før kl 7 i kveld når sønnen min har lagt seg :)
Hehehe.. det er en styrkeprøve! Skal prøve å ikke spise mer jeg heller.. og ikke kjøpe inn så mye godis i helga når jeg er alene..

Back
Topp