Felles skravle 2015

Når man sitter hjemme dagen lang med lite mulighet til å bevege seg eller gjøre så mye pga bekken/kvalme går det faktisk ganske fort...
Uff... når jeg var kvalm hadde jeg ikke sjangs å sitte her inne. Tar igjen alt det tapte nå :P

Mornmorn :-) hva er dine planer for dagen?
Nå har bi kjørt Vesla i bhg på karneval. Etterpå skal jeg bort å snoke på det nye huset til frøken Hope91 :-)

Nå har bi kjørt Vesla i bhg på karneval. Etterpå skal jeg bort å snoke på det nye huset til frøken Hope91 :)
Her var det også karneval i dag :D Hva var din frøken utkledd som?

Tornerose. :) hadde trodd hun skulle gå for Elsa. Men etter hun oppdaget at hun heter det samme som Tormerose så har det blitt en ny favoritt :)
Haha :P Så kjekt da :D Mini her var batman ;)

Uff... når jeg var kvalm hadde jeg ikke sjangs å sitte her inne. Tar igjen alt det tapte nå :P
Jeg satt heller ikke så mye her da det var på det verste.. nå er jeg bare periodvus kvalm.. bekkenet som er verst, spes når jeg får låsninger, i tillegg til at jeg rett og slett er utslitt.. men man har jo perioder av dagen som er litt bedre.. :-)

Nei har ingen planer men har fri :)
Så deilig da:) ingen planer her heller, men mulig jeg tar en tur på trening for å se på i morgen. Får besøk av en master:)

Back
Topp