Felles skravle 2015

Nå så.

God morgen.
God morgen alle:)
God morgen. Jeg har sovet super dårlig, så jeg håper jeg snart sovner igjen.
God morgen damer. Hadde en ekkel drøm i natt. Våknet å var på gråten, helt til jeg kom på at det var en drøm. Drømte mensen dukket opp iløpet av natten.
God morgen jenter! Vært mye av og på i natt.. drømte/tenkte på at fødselen startet nå i helga når sambo var borte, og jeg måtte klare meg helt selv :-P
God morgen alle sammen:)

Neida.. bare en eller to netter som regel.. men regner med at han prøver å unngå de de siste ukene.. han er leder, så kan jo delegere det meste.. angret litt på at han hadde bestilt biletter da jeg var så trist igår, men som jeg sa.. mye hormoner, og er jo jeg som har sagt at han kunne dra! Vil jo at han skal kunne kose seg selv om jeg er gravid liksom! Er jo det vi ønsker også etter fødsel.. ikke at livet skal stoppe opp!

Det er viktig å være seg selv selvom man får barn, og man kan jo ikke stoppe opp som du sier:)

Får håpe han slipper jobbturer da, og at han koser seg på guttetur i helga.
Er jo fortsatt litt tid til termin, så får da satse på at lillegutt holder seg i magen litt til;)

Det er viktig å være seg selv selvom man får barn, og man kan jo ikke stoppe opp som du sier:)

Får håpe han slipper jobbturer da, og at han koser seg på guttetur i helga.
Er jo fortsatt litt tid til termin, så får da satse på at lillegutt holder seg i magen litt til;)
Nettopp.. hadde jo ikke tenkt på det engang hvis ikke han hadde vært borte.. det skal sies at da han fikk invitasjonen prøvde han å høre om de heller kunne komme opp hit til hytta vår, for da kunne han ta med bikkja og være nærmere hjemme.. han gjør sitt beste :-)

Nettopp.. hadde jo ikke tenkt på det engang hvis ikke han hadde vært borte.. det skal sies at da han fikk invitasjonen prøvde han å høre om de heller kunne komme opp hit til hytta vår, for da kunne han ta med bikkja og være nærmere hjemme.. han gjør sitt beste :-)
Da tenker jeg han fortjener en tur med gutta:)

Kan ikke legge meg enda hvertfall, det blir litt i overkant synes jeg. Har jo bare vært oppe i 2 timer :D

Hehe, vente litt til da;)
Hvordan er formen i dag da?

God morgen jenter!!

Ja.. kongsberg.. blefjell.. så han tar fly til oslo og sitter på med en kompis derifra..

Hva skal du i helga da?

Er et stykke unna da høres det ut som. Husker ikke hvor du bor...
Godt du har oss å skravle med ihvertfall da:)

Ingen spesielle planer her. Fysio kl 13 i dag:)

Er et stykke unna da høres det ut som. Husker ikke hvor du bor...
Godt du har oss å skravle med ihvertfall da:)

Ingen spesielle planer her. Fysio kl 13 i dag:)
Vi bor i Molde.. så.. hmm.. 60 mil kanskje..

Det var altså denne uken det ble sånn at jeg ikke lenger er ajour til 1500. Og jeg tror ikke jeg prioriterer det heller. Topp 100 holder denne mnd, så får vi se hvordan hverdagen blir i mars.

Hehe, vente litt til da;)
Hvordan er formen i dag da?

Mye bedre i dag også :D Blir bare bedre og bedre så jeg er nok klar for jobb igjen på mandag. Har brukt det nesehornet mitt to ganger allerede i dag da, prøver å avvenne meg fra å bruke så mye nesespray, men nesa mi har ikke tenkt å stoppe produksjonen av gugge tydeligvis.

Back
Topp