Ja er et det som menes med at det er kveldenSkal du sove mente du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er et det som menes med at det er kveldenSkal du sove mente du?
jepp.. Vesla har 3 voksne i bhg som hun forguder.. Å det er så deilig å vite at de 3 tar godt vare på henne og at de vet at de betyr mye for henne...Også hjelper det meg når jeg leverer mine. Jeg vet de har det godt hos "sine"voksne.
Ah, skjønner.. Jeg jobber i kommunal, i en midlertidig en..I Bergen er det veldig ille nå. Jobber privat i en stor kjede, men vi merker det godt. Heldigvis fikk jeg minibusslappen før det ble så ille som det er nå.
er det??????Ja er et det som menes med at det er kvelden![]()
Ja er et det som menes med at det er kvelden![]()
Og hun betyr nok mye for de og.jepp.. Vesla har 3 voksne i bhg som hun forguder.. Å det er så deilig å vite at de 3 tar godt vare på henne og at de vet at de betyr mye for henne...
Sov godt og god nattNei vet dere hva... Jeg skal faktisk legge meg før kl 24:00 i dag!
jobb i morgen kl 10... så jeg skal prøve noe nytt..
SÅ jeg går å legger meg!
ikke tenk på at jeg kanskje kommer til å snoke innom fra appen![]()
Ikke vær så vanskelig nå daer det??????
skal legge meg snart jeg også..
Det kan sikkert være litt utfordrende.Ah, skjønner.. Jeg jobber i kommunal, i en midlertidig en..
Oj tidilig i seng i dag altså!Nei vet dere hva... Jeg skal faktisk legge meg før kl 24:00 i dag!
SÅ jeg går å legger meg!
Skal prøve hvertfall. Ikke dermed sakt at jeg sovnerOj tidilig i seng i dag altså!
Takk det sammeSov godt og god natt![]()
Det er visst problemet her...Skal prøve hvertfall. Ikke dermed sakt at jeg sovner![]()
God natt! Sov godtNei vet dere hva... Jeg skal faktisk legge meg før kl 24:00 i dag!
![]()
SÅ jeg går å legger meg!
Hahaha jepp. Men jeg har hvertfall kommet meg i sengDet er visst problemet her...
Kjedelig.Har vært i sengen lenge jeg. Men har halsbrann og en meget aktiv frøken med alt for mye plass
God natt og lykke tilKjedelig.
Men jeg legger telefonen fra meg nå å prøver på å sove hvertfallgod natt. Skravles i morgen!