Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lage selv, det må jeg si. Hadde jeg aldri fått til.Ååh.. Jeg var innom på mandag, var flere som lurte på hvorfor jeg var borte.. Heldigvis har de verdens beste vikar for meg
Jeg var en dragei år skulle jeg egentlig lage kostyme selv, men da jeg skjønte at jeg kom til å være sykemeldt gadd jeg ikke lage..
Ah, kjedelig.. Vet Bogerud tekstiler har mange, men nå vet jeg ikke hvor i landet su holder til..De så jeg i dag. Men de hadde ikke så stort utvalg
Måtte fått hjelp av mamma da, skulle lage en jenteversjon av tmntLage selv, det må jeg si. Hadde jeg aldri fått til.
Ja det er jeg enig i.. Savner å jobbe i barnehageJada, hun ene gikk rett over til at jeg bestemte og spurte meg om alt. Og det var så kjekt når de så meg i vinduet og lyste opp. Jobbe med barn er det beste i verden.
Jeg holder til i Bergen.Ah, kjedelig.. Vet Bogerud tekstiler har mange, men nå vet jeg ikke hvor i landet su holder til..
Kult. Kjedelig du ikke fikk brukt for det likevel.Måtte fått hjelp av mamma da, skulle lage en jenteversjon av tmnt![]()
Det er så givende og jeg blir så glad i de. Bare så synd regjeringen ikke kan gi oss bedre økonomi.Ja det er jeg enig i.. Savner å jobbe i barnehage![]()
Kappahl har også ser jeg..De så jeg i dag. Men de hadde ikke så stort utvalg
Skal du sove mente du?Her er det kvelden , koselig kveld med skravling sammen med flere av de andre på kurset.
Se der ja. De var jo veldig søt også.Kappahl har også ser jeg..
ja man knytter sterke bånd til dem... Er så rart når noen av barna slutter.. Merker at man savner dem.Det er så givende og jeg blir så glad i de. Bare så synd regjeringen ikke kan gi oss bedre økonomi.
Enig! Her skal det spares en del de neste årene.. Merker det ikke så stor forskjell fra i fjor, men merker jo fremdeles at vi har lite å rutte med..Det er så givende og jeg blir så glad i de. Bare så synd regjeringen ikke kan gi oss bedre økonomi.
Det er så godt når du får bekreftet at du betyr noe for dem også.ja man knytter sterke bånd til dem... Er så rart når noen av barna slutter.. Merker at man savner dem.
Da jeg byttet jobb nå så fortalte ei av mine gamle kolleger at ei av jentene i avd. hadde spurt etter meg.
Å hun savnet meg sikkerlig.. kjente det stakk laaaaaaaaangt inni hjerterota!
ja. Du føler liksom at du har gjort noe veldig riktig..Det er så godt når du får bekreftet at du betyr noe for dem også.
I Bergen er det veldig ille nå. Jobber privat i en stor kjede, men vi merker det godt. Heldigvis fikk jeg minibusslappen før det ble så ille som det er nå.Enig! Her skal det spares en del de neste årene.. Merker det ikke så stor forskjell fra i fjor, men merker jo fremdeles at vi har lite å rutte med..
JaSe der ja. De var jo veldig søt også.
Også hjelper det meg når jeg leverer mine. Jeg vet de har det godt hos "sine"voksne.ja. Du føler liksom at du har gjort noe veldig riktig..