Hehehe.. de tenker ikke !Disse mannfolka! Min satte seg ved siden av meg i sta med salami på brødskiva... Fjols..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehe.. de tenker ikke !Disse mannfolka! Min satte seg ved siden av meg i sta med salami på brødskiva... Fjols..
Unger er skjønne! Skal selv se an formen og se om jeg får stukket innom karneval på jobb. Jeg elsker karneval, så trist jeg ikke får vært med i år.. I fjor bestilte jeg kostyme flere Mnd i forveienDet vil jeg kalle hektisk ja.
Var på besøk på jobben og fikk klar beskjed fra ene ungen om at jeg måtte komme tilbake på fredag og se når hun skulle være Elsa på karnevalet. Så da må jeg vel det![]()
det er ikke alle som tar den med en gang.. før de tenker seg om ett par gangerHahahahaherlig
![]()
Nei, føler til tider at min sjeldent tenkerHehehe.. de tenker ikke !
Så søtt!!Det vil jeg kalle hektisk ja.
Var på besøk på jobben og fikk klar beskjed fra ene ungen om at jeg måtte komme tilbake på fredag og se når hun skulle være Elsa på karnevalet. Så da må jeg vel det![]()
Så koselig da! Godt å føle at man er savnet!Det vil jeg kalle hektisk ja.
Ja, hun ble så lei seg når jeg skulle gå. Karneval er for meg nesten høydepunktet i barnehagen. Elsker å kle meg ut og elsker å kle ut ungene mine. Den dagen er litt magisk for meg. I fjor var jeg prinsesse Belle.Unger er skjønne! Skal selv se an formen og se om jeg får stukket innom karneval på jobb. Jeg elsker karneval, så trist jeg ikke får vært med i år.. I fjor bestilte jeg kostyme flere Mnd i forveien![]()
til barn?Hvor selger i nattdrakter med glidelås og ikke knapper??
Ja, men det var veldig rart å se at noen hadde tatt over for meg. Var ikke min avdeling lengreSå koselig da! Godt å føle at man er savnet!
Fant ingen på siden deres. Får se på nameit i morgentil barn?
Name it... vi har flere på jobben![]()
Ja det skjønner jeg må være rart..Ja, men det var veldig rart å se at noen hadde tatt over for meg. Var ikke min avdeling lengre
Barnas hus har vel noen.. Tror kanskje det var reflexpysjer, sjekk på nettsideneHvor selger i nattdrakter med glidelås og ikke knapper??
størrelse skal du ha? gutt eller jente?Fant ingen på siden deres. Får se på nameit i morgen
Har da flere fra cubus også jeg - med glidelås..Hvor selger i nattdrakter med glidelås og ikke knapper??
Jada, hun ene gikk rett over til at jeg bestemte og spurte meg om alt. Og det var så kjekt når de så meg i vinduet og lyste opp. Jobbe med barn er det beste i verden.Ja det skjønner jeg må være rart..
Men det er jo betryggende da at barna fortsatt erkjenner deg..
Hvis du skjønner hva jeg mener![]()
Jente i str 56størrelse skal du ha? gutt eller jente?
Får ta meg en runde i morgen. Bestikke han på fire littHar da flere fra cubus også jeg - med glidelås..
Ååh.. Jeg var innom på mandag, var flere som lurte på hvorfor jeg var borte.. Heldigvis har de verdens beste vikar for megJa, hun ble så lei seg når jeg skulle gå. Karneval er for meg nesten høydepunktet i barnehagen. Elsker å kle meg ut og elsker å kle ut ungene mine. Den dagen er litt magisk for meg. I fjor var jeg prinsesse Belle.
De så jeg i dag. Men de hadde ikke så stort utvalgBarnas hus har vel noen.. Tror kanskje det var reflexpysjer, sjekk på nettsidene![]()