Felles skravle 2015

Det vil jeg kalle hektisk ja.

Var på besøk på jobben og fikk klar beskjed fra ene ungen om at jeg måtte komme tilbake på fredag og se når hun skulle være Elsa på karnevalet. Så da må jeg vel det :)
Unger er skjønne! Skal selv se an formen og se om jeg får stukket innom karneval på jobb. Jeg elsker karneval, så trist jeg ikke får vært med i år.. I fjor bestilte jeg kostyme flere Mnd i forveien :D

Var på besøk på jobben og fikk klar beskjed fra ene ungen om at jeg måtte komme tilbake på fredag og se når hun skulle være Elsa på karnevalet. Så da må jeg vel det :-)
Så søtt!! :-)

Var på besøk på jobben og fikk klar beskjed fra ene ungen om at jeg måtte komme tilbake på fredag og se når hun skulle være Elsa på karnevalet. Så da må jeg vel det :)
Så koselig da! Godt å føle at man er savnet!

Unger er skjønne! Skal selv se an formen og se om jeg får stukket innom karneval på jobb. Jeg elsker karneval, så trist jeg ikke får vært med i år.. I fjor bestilte jeg kostyme flere Mnd i forveien :D
Ja, hun ble så lei seg når jeg skulle gå. Karneval er for meg nesten høydepunktet i barnehagen. Elsker å kle meg ut og elsker å kle ut ungene mine. Den dagen er litt magisk for meg. I fjor var jeg prinsesse Belle.

Ja det skjønner jeg må være rart..
Men det er jo betryggende da at barna fortsatt erkjenner deg..
Hvis du skjønner hva jeg mener :)
Jada, hun ene gikk rett over til at jeg bestemte og spurte meg om alt. Og det var så kjekt når de så meg i vinduet og lyste opp. Jobbe med barn er det beste i verden.

Ja, hun ble så lei seg når jeg skulle gå. Karneval er for meg nesten høydepunktet i barnehagen. Elsker å kle meg ut og elsker å kle ut ungene mine. Den dagen er litt magisk for meg. I fjor var jeg prinsesse Belle.
Ååh.. Jeg var innom på mandag, var flere som lurte på hvorfor jeg var borte.. Heldigvis har de verdens beste vikar for meg :)

Jeg var en drage :) i år skulle jeg egentlig lage kostyme selv, men da jeg skjønte at jeg kom til å være sykemeldt gadd jeg ikke lage..

Back
Topp