Peppercat
Gift med forumet
God nattGod natt fra meg og!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattGod natt fra meg og!
Bukkenbruse utstilling?Vis vedlegget 103183 prosjektet mitt om dagen.
Barna skal leke med det, bare satt det opp slik nåBukkenbruse utstilling?
Så artig. De kommer sikkert til å elske detBarna skal leke med det, bare satt det opp slik nåer fortsatt ikke helt ferdig med det
![]()
Ja håper det. De er veldig opptatt av bukkene bruse om dagen så blir spennende å seSå artig. De kommer sikkert til å elske det
Det høres ut som om det nærmer seg, hvordan gikk natta?de av dere som har hat tegnings blødning før dere fødte .. hvordan så det ut / hvor mye ? hatt et par dråper med blod når jeg var på do for noen timer siden. Ooog har hatt 2 - 3 episoder hvor jeg fikk noe smerter som var farlig likt rier. som varte ca 1 min hver gang .. men har stoppet opp igjenn ... kommer bare noen små tak nå innimellom i ryggen/magen men ikke like vondt :/ meen gjør egentlig ikke noe om jeg ikke føder enda ''passer ikke''' så godt fordi 3 åringen har sitt første tannlege besøk imorgenooog på dagen etter der er det fredag den 13 :O
Helt topp! Er så deilig når sånt skjer! Her sovnet jrg på sofaen igår, ble nærmest slept inn i senga av sambo og bare vært oppe et par ganger på do i natt.. deiligNå har det skjedd noe rart her.
Var i seng til kl 23, og så ble jeg borte.
Like før vekkeklokken ringte kl 6, våknet jeg.
Husker ikke sist jeg sov en hel natt uten å våkne.
Var helt utrolig deilig.
Kanskje jeg skal prøve det igjen ved en senere anledning
Dumt du ikke fikk sove, men høres ut som en koselig dag i det minsteGod morgen. Jeg sovnet ikke før kl 2 og nå kom god gutten min opp i sengen. Nå skal vi våkne litt også er det ut å kjøpe bursdagsgaver og kose oss
Ja, er litt bedre å stå tidlig opp når jeg har en sånn dag foran megDumt du ikke fikk sove, men høres ut som en koselig dag i det minste![]()
Ikke vært på do en gang i løpet av natten, jeg.Helt topp! Er så deilig når sånt skjer! Her sovnet jrg på sofaen igår, ble nærmest slept inn i senga av sambo og bare vært oppe et par ganger på do i natt.. deilig
Det høres ut som du skal ha en veldig koselig dag, men får du noe tid til å slappe av også innimellom?Ja, er litt bedre å stå tidlig opp når jeg har en sånn dag foran meg
Nå har det skjedd noe rart her.
Var i seng til kl 23, og så ble jeg borte.
Like før vekkeklokken ringte kl 6, våknet jeg.
Husker ikke sist jeg sov en hel natt uten å våkne.
Var helt utrolig deilig.
Kanskje jeg skal prøve det igjen ved en senere anledning
Ja, det tror jeg skal gå veldig fint. Heldigvis er han en rolig gutt. Hadde det vært søsteren hadde hun vært høyt og lavt alt.Det høres ut som du skal ha en veldig koselig dag, men får du noe tid til å slappe av også innimellom?
Åå.. nyt det :-D men ikke press deg alt for mye i dag da!Ikke vært på do en gang i løpet av natten, jeg.
Hvertfall ikke som jeg husker.
Kroppen kjennes også mye bedre ut i dag![]()
Her har det ikke skjedd på lenge.Jøss. Det er ikke bare meg!