Felles skravle 2015

Ååh.. Jeg var innom på mandag, var flere som lurte på hvorfor jeg var borte.. Heldigvis har de verdens beste vikar for meg :)

Jeg var en drage :) i år skulle jeg egentlig lage kostyme selv, men da jeg skjønte at jeg kom til å være sykemeldt gadd jeg ikke lage..
Lage selv, det må jeg si. Hadde jeg aldri fått til.

Det er så givende og jeg blir så glad i de. Bare så synd regjeringen ikke kan gi oss bedre økonomi.
ja man knytter sterke bånd til dem... Er så rart når noen av barna slutter.. Merker at man savner dem.
Da jeg byttet jobb nå så fortalte ei av mine gamle kolleger at ei av jentene i avd. hadde spurt etter meg.
Å hun savnet meg sikkerlig.. kjente det stakk laaaaaaaaangt inni hjerterota!

ja man knytter sterke bånd til dem... Er så rart når noen av barna slutter.. Merker at man savner dem.
Da jeg byttet jobb nå så fortalte ei av mine gamle kolleger at ei av jentene i avd. hadde spurt etter meg.
Å hun savnet meg sikkerlig.. kjente det stakk laaaaaaaaangt inni hjerterota!
Det er så godt når du får bekreftet at du betyr noe for dem også.

Enig! Her skal det spares en del de neste årene.. Merker det ikke så stor forskjell fra i fjor, men merker jo fremdeles at vi har lite å rutte med..
I Bergen er det veldig ille nå. Jobber privat i en stor kjede, men vi merker det godt. Heldigvis fikk jeg minibusslappen før det ble så ille som det er nå.

Back
Topp