veldig! skulle bare ønske det var litt varmereRolig dag her i alle fall.. deilig med finvær ute :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
veldig! skulle bare ønske det var litt varmereRolig dag her i alle fall.. deilig med finvær ute :-D
ikke veldig kaldt her, såsynes det er greitveldig! skulle bare ønske det var litt varmere![]()
jeg er sånn frysepinn da... fryser bare gradestokken nærmer seg nullikke veldig kaldt her, såsynes det er greit![]()
Hehe.. skjønner.. har bare gått tur med bikkja og ellers vært inne jeg.. så deilig at det er sol... selv om all skit i huset synes bedrejeg er sånn frysepinn da... fryser bare gradestokken nærmer seg null![]()
Får feilmeldinger og må publisere en gang til, og så blir det bare dobbeltposter! :-(
Om 13 minutter skal jeg ta meg i nakken og rydde litt, vaske opp ig støvsuge! Kjeft på meg om jeg er her før det er gjort når kl passerer 14!
ikke si det en gang.... vinduene hjemme ser grusomme ut i solen... tror jeg må få vasket dem en dagHehe.. skjønner.. har bare gått tur med bikkja og ellers vært inne jeg.. så deilig at det er sol... selv om all skit i huset synes bedre![]()
dovendyret!Hvordan gikk det? Sovnet jeg...
At jeg ikke får kontakt med forumet eller at jeg ikke har tilgang...Hca slags feilmeldinger da?
Jeg er ferdig med ryddinga.. vasker opp og bretter klær nå, før jeg skal støvsuge og ta en dusj...Hvordan gikk det? Sovnet jeg...
Her og.. men fastvinduer og halvannen etasje, så orker ikke/tør ikke klatre i stige nåikke si det en gang.... vinduene hjemme ser grusomme ut i solen... tror jeg må få vasket dem en dag
Her og.. men fastvinduer og halvannen etasje, så orker ikke/tør ikke klatre i stige nå
Ja.. enig!Skulle vasket vinduene her også, ser hvor skitne de er nå når sola skinner :/
Men det er meldt så dårlig vær til uka, så tror jeg venter litt til![]()
Ja.. det er vel måten å få igang fødselen på.. rundvask ;-)Får gjøre det før babyen kommer![]()
ser den.. har litt sammen greiene herHer og.. men fastvinduer og halvannen etasje, så orker ikke/tør ikke klatre i stige nå
Ja.. det er vel måten å få igang fødselen på.. rundvask ;-)
Jepp.. mulig jeg får opp mannen til våren.. når vi får bygd veranda kan jeg stå ute og gjøre detser den.. har litt sammen greiene her
God plan ;-)Hehe.. JahKanskje jeg skal ta det ca 2 uker før termin, se om jeg får fart på sakene
![]()
Aha. Slike får jeg innimellom og. Mld blir visst publisert allikevel ja. HeheAt jeg ikke får kontakt med forumet eller at jeg ikke har tilgang...