Felles skravle 2015

Dessverre. Hehe
Regnet greit på det for å se om det kunne gå opp uten, men det var umulig:(
Skjønner.. vi er nok bare heldige sånn sett :-) har heller litt mer lån enn å ikke ha bsu.. rentene går opp i opp og skattefordelene er bonuspenger :-)

BSU-pengene må brukes til boligformål

Pengene du har spart på BSU-konto kan du bruke til å kjøpe en ny bolig eller nedbetale lån på en bolig du kjøpte etter du opprettet kontoen.

Hva skjer ved kontraktbrudd?

Hvis du bruker pengene til noe annet enn boligformål, vil ligningsmyndighetene kreve å få tilbakebetalt skattefradragene du har fått siden du startet BSU-sparingen. Ved kontraktbrudd vil du heller ikke få mulighet til å spare i BSU senere.

Jo, men så lenge det går til huset så er det jo boligformål. Det gjelder vel også om man skal bygge på osv. Var ihvertfall det jeg fikk beskjed om:)

Obs!! Spist opp en hel ballerinakjeks-pakke :-O

Jo, men så lenge det går til huset så er det jo boligformål. Det gjelder vel også om man skal bygge på osv. Var ihvertfall det jeg fikk beskjed om:)
Ja, men møbler er noe annet enn huset.. det er i alle fall det vi fikk beskjed om.. vi kunne bake det inn i lånet på en måte, og få ut penger til oppussing ved å beholde resten av lånet..

Hmm.. står da tydelig at de pengene kun kan brukes på kjøp av bolig eller inn i eksisterende lån.. men de har kanskje ordnet det på en eller annen måte da.. har du ikke fått noe skattefradrag for bsuen er det kanskje annerledes..
Ja de går jo til bolig selvom :)

Ja, men møbler er noe annet enn huset.. det er i alle fall det vi fikk beskjed om.. vi kunne bake det inn i lånet på en måte, og få ut penger til oppussing ved å beholde resten av lånet..

De har sikkert gjort noe lurt siden det er i forbindelse med huskjøp:)

Får feilmeldinger og må publisere en gang til, og så blir det bare dobbeltposter! :-(

Om 13 minutter skal jeg ta meg i nakken og rydde litt, vaske opp ig støvsuge! Kjeft på meg om jeg er her før det er gjort når kl passerer 14!

Hvordan har dagn hvert da jenter..? jeg sitter å tar meg en kaffe før jobb :)

Snart ferdig på jobb! kort dag. Loving it!!!

Bra så langt;) blir i godt humør av solen ute kjenner jeg
enig! jeg sitter på kafe med iPaden forran meg, en mocca og solen som skinner igjennom vinduet.. Får virkelig vår følelse.
glad jeg ikke begynner på jobb før 16:00 i dag :P

Back
Topp