Skjønner.. vi er nok bare heldige sånn settDessverre. Hehe
Regnet greit på det for å se om det kunne gå opp uten, men det var umulig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner.. vi er nok bare heldige sånn settDessverre. Hehe
Regnet greit på det for å se om det kunne gå opp uten, men det var umulig![]()
BSU-pengene må brukes til boligformål
Pengene du har spart på BSU-konto kan du bruke til å kjøpe en ny bolig eller nedbetale lån på en bolig du kjøpte etter du opprettet kontoen.
Hva skjer ved kontraktbrudd?
Hvis du bruker pengene til noe annet enn boligformål, vil ligningsmyndighetene kreve å få tilbakebetalt skattefradragene du har fått siden du startet BSU-sparingen. Ved kontraktbrudd vil du heller ikke få mulighet til å spare i BSU senere.
Ja, men møbler er noe annet enn huset.. det er i alle fall det vi fikk beskjed om.. vi kunne bake det inn i lånet på en måte, og få ut penger til oppussing ved å beholde resten av lånet..Jo, men så lenge det går til huset så er det jo boligformål. Det gjelder vel også om man skal bygge på osv. Var ihvertfall det jeg fikk beskjed om![]()
Ja de går jo til bolig selvomHmm.. står da tydelig at de pengene kun kan brukes på kjøp av bolig eller inn i eksisterende lån.. men de har kanskje ordnet det på en eller annen måte da.. har du ikke fått noe skattefradrag for bsuen er det kanskje annerledes..
Obs!! Spist opp en hel ballerinakjeks-pakke :-O
Nam namObs!! Spist opp en hel ballerinakjeks-pakke :-O
Hehe, de er jo gode daObs!! Spist opp en hel ballerinakjeks-pakke :-O
Ja, men møbler er noe annet enn huset.. det er i alle fall det vi fikk beskjed om.. vi kunne bake det inn i lånet på en måte, og få ut penger til oppussing ved å beholde resten av lånet..
Hehe, de er jo gode da![]()
Nam nam![]()
Off off! Bra jeg ikke kjøpte noe mer snop på butikken.. klarer ikke begrense meg!! :-(Haha, jeg har spist en hel Bixit pakke i dag![]()
Regner med at banken har trikset litt der ja!De har sikkert gjort noe lurt siden det er i forbindelse med huskjøp![]()
Renter og skattefradrag - og heller betale inn på lånet i ettertidHar jo kjøpt hus så da ser jeg ingen grunn til å fortsettevil heller bruke de på huset
Bra så langtHvordan har dagn hvert da jenter..? jeg sitter å tar meg en kaffe før jobb![]()
enig! jeg sitter på kafe med iPaden forran meg, en mocca og solen som skinner igjennom vinduet.. Får virkelig vår følelse.Bra så langtblir i godt humør av solen ute kjenner jeg
Deilig da. Jeg begynner om en timeSnart ferdig på jobb! kort dag. Loving it!!!
Rolig dag her i alle fall.. deilig med finvær ute :-DHvordan har dagn hvert da jenter..? jeg sitter å tar meg en kaffe før jobb![]()