Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Ja det kan du siDe mannfolka med det forbanna Playstation greiene !![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan du siDe mannfolka med det forbanna Playstation greiene !![]()
Æsj.. det er kjipt! Har klart å beholde min tross alt.. bryter den når jeg når grensa enten på alder eller sumHehe ja det ble et i vertfall. Jeg er i banken nå, skal bryte bsu konton min![]()
Samme her.. sambo nådde aldersgrensa i fjor, så da gikk den rett inn i lånet.. jeg skal beholde helt til jeg ikke får fordelene lengre.. og banken er enig i den vurderinga så det regnes delvis inn i egenkapital..Morro å bruke bsu på noe man ønsker. Har bsu selv om vi har kjøpt hus. Syns det er greit å spare mest mulig der med tanke på skattefordeler o.l så blir ikke å sette bsu på lånet før jeg må
Det er de enige med her også. Mannen blir 32 til sommeren syns det er kjekt med fordeleneSamme her.. sambo nådde aldersgrensa i fjor, så da gikk den rett inn i lånet.. jeg skal beholde helt til jeg ikke får fordelene lengre.. og banken er enig i den vurderinga så det regnes delvis inn i egenkapital..
Ikke så lenge siden jeg sto opp.ligger på sofaen å ser supernatural. Har litt kløe/sår hals i dag... irriterende. . Håper det går over fort igjen. Må vel rydde på kjøkkenet etterhvert.
Du må da ikke gjøre det før du er 34Hehe ja det ble et i vertfall. Jeg er i banken nå, skal bryte bsu konton min![]()
Tross alt 5000 i åretDet er de enige med her også. Mannen blir 32 til sommeren syns det er kjekt med fordelene
Hehe. Her påstår mannen at han vil ha ps4, men han har brukt ps3'en sin 1 gang iløpet av det siste året så jeg ser ikke helt poenget. Kanskje den dagen han har et eget rom å ha det iHvilken sesong er du på? Jeg er i sesong 7 og skal til på episode 3
Men sambo har okkupert tvn med ps4 - så får ikke sett før senere
Du må da ikke gjøre det før du er 34![]()
![]()
Ja er viktig å benytte seg av fordelene så lenge man kan. Blir greit å betale inn når man måTross alt 5000 i året+ gode renter!
Er SÅ glad for at sambo ikke prioriterer sånt ;-)Hehe. Her påstår mannen at han vil ha ps4, men han har brukt ps3'en sin 1 gang iløpet av det siste året så jeg ser ikke helt poenget. Kanskje den dagen han har et eget rom å ha det i![]()
Har begge deler min, begge oppkoblet. Heldigvis spiller han ikke så fryktelig myeHehe. Her påstår mannen at han vil ha ps4, men han har brukt ps3'en sin 1 gang iløpet av det siste året så jeg ser ikke helt poenget. Kanskje den dagen han har et eget rom å ha det i![]()
Er SÅ glad for at sambo ikke prioriterer sånt ;-)
Ja, glad for at banken er enig i detJa er viktig å benytte seg av fordelene så lenge man kan. Blir greit å betale inn når man må![]()
Og bsu+ /bsu2.0 kan man jo kun ha om man har vanlig bsu. Og der er jo like god renteJa er viktig å benytte seg av fordelene så lenge man kan. Blir greit å betale inn når man må![]()
Kan jo være gøy, men prioriterer ikke å bruke tid på sånt.. har så mye annet vi heller må bruke tid på ;-) men det finner man jo ut av hva som passer for en selvSyns det kan være gøy å spille selv inninellom jeg, men ikke hele tiden. Var en periode jeg var helt hekta på gitarherohehe
Men greit at ingen okkuperer tv for hverandre![]()
Ja det er grei underholdning. Liker slike serierSupernatural er artig å følge med påhåper halsen blir bedre fort da
Har nettopp vasket badet her, og la meg nettopp på sofaen litt igjen. Men blir vel litt mer rydding snart
Var hos legen på morgenen og fikk henvisning da, så til fredag begynner jeg med bassengtrening![]()
Kan jo være gøy, men prioriterer ikke å bruke tid på sånt.. har så mye annet vi heller må bruke tid på ;-) men det finner man jo ut av hva som passer for en selv
Har ikke noe å se på jeg nåJa det er grei underholdning. Liker slike serier![]()
Ja, synes det.. har aldri hatt ps noen av oss mens vi har bodd sammen ;-)Samme her egentlig. Gøy en gang i blant
Opp til hver enkelt selvfølgelig men greit å ta hensyn til hverandre når man bor sammen noen da![]()