• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Hehe ja det ble et i vertfall. Jeg er i banken nå, skal bryte bsu konton min :)
Æsj.. det er kjipt! Har klart å beholde min tross alt.. bryter den når jeg når grensa enten på alder eller sum

Morro å bruke bsu på noe man ønsker. Har bsu selv om vi har kjøpt hus. Syns det er greit å spare mest mulig der med tanke på skattefordeler o.l så blir ikke å sette bsu på lånet før jeg må
Samme her.. sambo nådde aldersgrensa i fjor, så da gikk den rett inn i lånet.. jeg skal beholde helt til jeg ikke får fordelene lengre.. og banken er enig i den vurderinga så det regnes delvis inn i egenkapital..

Samme her.. sambo nådde aldersgrensa i fjor, så da gikk den rett inn i lånet.. jeg skal beholde helt til jeg ikke får fordelene lengre.. og banken er enig i den vurderinga så det regnes delvis inn i egenkapital..
Det er de enige med her også. Mannen blir 32 til sommeren syns det er kjekt med fordelene

Ikke så lenge siden jeg sto opp. :D ligger på sofaen å ser supernatural. Har litt kløe/sår hals i dag... irriterende. . Håper det går over fort igjen. Må vel rydde på kjøkkenet etterhvert.

Supernatural er artig å følge med på:) håper halsen blir bedre fort da:)

Har nettopp vasket badet her, og la meg nettopp på sofaen litt igjen. Men blir vel litt mer rydding snart:)
Var hos legen på morgenen og fikk henvisning da, så til fredag begynner jeg med bassengtrening:D

Hvilken sesong er du på? Jeg er i sesong 7 og skal til på episode 3:)
Men sambo har okkupert tvn med ps4 - så får ikke sett før senere
Hehe. Her påstår mannen at han vil ha ps4, men han har brukt ps3'en sin 1 gang iløpet av det siste året så jeg ser ikke helt poenget. Kanskje den dagen han har et eget rom å ha det i:)

Hehe. Her påstår mannen at han vil ha ps4, men han har brukt ps3'en sin 1 gang iløpet av det siste året så jeg ser ikke helt poenget. Kanskje den dagen han har et eget rom å ha det i:)
Er SÅ glad for at sambo ikke prioriterer sånt ;-)

Er SÅ glad for at sambo ikke prioriterer sånt ;-)

Syns det kan være gøy å spille selv inninellom jeg, men ikke hele tiden. Var en periode jeg var helt hekta på gitarhero:p hehe
Men greit at ingen okkuperer tv for hverandre:)

Ja er viktig å benytte seg av fordelene så lenge man kan. Blir greit å betale inn når man må ;)
Ja, glad for at banken er enig i det :-) ikke det.. jeg hadde i tillegg spart opp 200 000 til egenandel og var vel 23 da jeg kjøpte meg inn i huset..

Syns det kan være gøy å spille selv inninellom jeg, men ikke hele tiden. Var en periode jeg var helt hekta på gitarhero:p hehe
Men greit at ingen okkuperer tv for hverandre:)
Kan jo være gøy, men prioriterer ikke å bruke tid på sånt.. har så mye annet vi heller må bruke tid på ;-) men det finner man jo ut av hva som passer for en selv

Supernatural er artig å følge med på:) håper halsen blir bedre fort da:)

Har nettopp vasket badet her, og la meg nettopp på sofaen litt igjen. Men blir vel litt mer rydding snart:)
Var hos legen på morgenen og fikk henvisning da, så til fredag begynner jeg med bassengtrening:D
Ja det er grei underholdning. Liker slike serier :)

Kan jo være gøy, men prioriterer ikke å bruke tid på sånt.. har så mye annet vi heller må bruke tid på ;-) men det finner man jo ut av hva som passer for en selv

Samme her egentlig. Gøy en gang i blant:)
Opp til hver enkelt selvfølgelig men greit å ta hensyn til hverandre når man bor sammen noen da:)

Ja det er grei underholdning. Liker slike serier :)
Har ikke noe å se på jeg nå:(
Har du noen tips? Vi driver og samler opp litt forskjellig som vi har begynt på

Samme her egentlig. Gøy en gang i blant:)
Opp til hver enkelt selvfølgelig men greit å ta hensyn til hverandre når man bor sammen noen da:)
Ja, synes det.. har aldri hatt ps noen av oss mens vi har bodd sammen ;-)

Back
Topp