Har begynt å se litt på the 100 som går på fem i kveld. Litt tregt men helt ok underholdning. Hva liker du å se?Har ikke noe å se på jeg nå
Har du noen tips? Vi driver og samler opp litt forskjellig som vi har begynt på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har begynt å se litt på the 100 som går på fem i kveld. Litt tregt men helt ok underholdning. Hva liker du å se?Har ikke noe å se på jeg nå
Har du noen tips? Vi driver og samler opp litt forskjellig som vi har begynt på
Har begynt å se litt på the 100 som går på fem i kveld. Litt tregt men helt ok underholdning. Hva liker du å se?
Ja det er spennende. Glemmer av hva seriene heter når de har pause. Grimm er spennenede. Big bang theory er morsom.Samler opp the 100 til vi har sesong 2har sett første og halve andre
Liker spenningsserier og eventyr.
Ja det er spennende. Glemmer av hva seriene heter når de har pause. Grimm er spennenede. Big bang theory er morsom.
Ser vampier diarys og the originals. Arrow, orange is the new black... kommer ikke på flere i farten. Ei venninne tipset meg om popcorntimes, skal være noe vi kan laste ned med filmer osv. Gratis og mer utvalg enn netflix... må vel prøve å se hva greia er en dag.De har jeg sett. Big bang syns jeg kan bli litt slitsom å se for mange på rad av. Trenger en pause der innimellom.
Har vel også sett
once upon a time, game of thrones, walking dead, fringe, sons of anarchy, american horror story...sikkert fler og, men kommer ikke på alle navn![]()
Ser vampier diarys og the originals. Arrow, orange is the new black... kommer ikke på flere i farten. Ei venninne tipset meg om popcorntimes, skal være noe vi kan laste ned med filmer osv. Gratis og mer utvalg enn netflix... må vel prøve å se hva greia er en dag.
Orange is the new black har jeg sett jakanskje jeg skal teste ut Arrow. Hva slags kategori er det da?
Arrow er en slags batman serie egentlig, en rik og kjekk mann som skyter slemme folk med pil og bue![]()
Veldig bra serie![]()
Vi skal bruke de på møbler, bedre enn å låne pengerMorro å bruke bsu på noe man ønsker. Har bsu selv om vi har kjøpt hus. Syns det er greit å spare mest mulig der med tanke på skattefordeler o.l så blir ikke å sette bsu på lånet før jeg må
Æsj.. det er kjipt! Har klart å beholde min tross alt.. bryter den når jeg når grensa enten på alder eller sum
Har jo kjøpt hus så da ser jeg ingen grunn til å fortsetteDu må da ikke gjøre det før du er 34![]()
![]()
Da må du jo tilbakebetale alle fordelene :-OVi skal bruke de på møbler, bedre enn å låne penger![]()
Så lenge man har mulighet til det så er jo det helt genialtMorro å bruke bsu på noe man ønsker. Har bsu selv om vi har kjøpt hus. Syns det er greit å spare mest mulig der med tanke på skattefordeler o.l så blir ikke å sette bsu på lånet før jeg må
Nei måtte ikke det så lenge jeg er registrert med boliglånDa må du jo tilbakebetale alle fordelene :-O
Må man så må manSå lenge man har mulighet til det så er jo det helt genialther valgte vi å avslutte min for å få egenkapital. Mannen er 3 år yngre enn meg, så han får beholde sin litt lenger. Og hadde også en grei sum oppspart ved siden av
![]()
Da må du jo tilbakebetale alle fordelene :-O
Hmm.. står da tydelig at de pengene kun kan brukes på kjøp av bolig eller inn i eksisterende lån.. men de har kanskje ordnet det på en eller annen måte da.. har du ikke fått noe skattefradrag for bsuen er det kanskje annerledes..Nei måtte ikke det så lenge jeg er registrert med boliglånhar ikke skrivi på skattefradrag heller
![]()
Dessverre. HeheMå man så må man![]()
BSU-pengene må brukes til boligformålMå man det? Det er jo til huset, så tror faktisk det kan unngås selv om det er møbler det er snakk om