• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Har ikke noe å se på jeg nå:(
Har du noen tips? Vi driver og samler opp litt forskjellig som vi har begynt på
Har begynt å se litt på the 100 som går på fem i kveld. Litt tregt men helt ok underholdning. Hva liker du å se?

Har begynt å se litt på the 100 som går på fem i kveld. Litt tregt men helt ok underholdning. Hva liker du å se?

Samler opp the 100 til vi har sesong 2 ;) har sett første og halve andre:)

Liker spenningsserier og eventyr.

Ja det er spennende. Glemmer av hva seriene heter når de har pause. Grimm er spennenede. Big bang theory er morsom.

De har jeg sett. Big bang syns jeg kan bli litt slitsom å se for mange på rad av. Trenger en pause der innimellom.
Har vel også sett
once upon a time, game of thrones, walking dead, fringe, sons of anarchy, american horror story...sikkert fler og, men kommer ikke på alle navn:p

De har jeg sett. Big bang syns jeg kan bli litt slitsom å se for mange på rad av. Trenger en pause der innimellom.
Har vel også sett
once upon a time, game of thrones, walking dead, fringe, sons of anarchy, american horror story...sikkert fler og, men kommer ikke på alle navn:p
Ser vampier diarys og the originals. Arrow, orange is the new black... kommer ikke på flere i farten. Ei venninne tipset meg om popcorntimes, skal være noe vi kan laste ned med filmer osv. Gratis og mer utvalg enn netflix... må vel prøve å se hva greia er en dag.

Ser vampier diarys og the originals. Arrow, orange is the new black... kommer ikke på flere i farten. Ei venninne tipset meg om popcorntimes, skal være noe vi kan laste ned med filmer osv. Gratis og mer utvalg enn netflix... må vel prøve å se hva greia er en dag.

Orange is the new black har jeg sett ja:) kanskje jeg skal teste ut Arrow. Hva slags kategori er det da?

Jeg ser Orphan Black akkurat nå. Ellers ser jeg saving hope, castle, witches of east end, chasing life osv. ;)

Arrow er en slags batman serie egentlig, en rik og kjekk mann som skyter slemme folk med pil og bue ;)
Veldig bra serie :)

Hehe grei forklaring:)
Men da har jeg noe å teste ut da ihvertfall

Morro å bruke bsu på noe man ønsker. Har bsu selv om vi har kjøpt hus. Syns det er greit å spare mest mulig der med tanke på skattefordeler o.l så blir ikke å sette bsu på lånet før jeg må
Så lenge man har mulighet til det så er jo det helt genialt:) her valgte vi å avslutte min for å få egenkapital. Mannen er 3 år yngre enn meg, så han får beholde sin litt lenger. Og hadde også en grei sum oppspart ved siden av:)

Så lenge man har mulighet til det så er jo det helt genialt:) her valgte vi å avslutte min for å få egenkapital. Mannen er 3 år yngre enn meg, så han får beholde sin litt lenger. Og hadde også en grei sum oppspart ved siden av:)
Må man så må man :-)

Da må du jo tilbakebetale alle fordelene :-O

Må man det? Det er jo til huset, så tror faktisk det kan unngås selv om det er møbler det er snakk om

Nei måtte ikke det så lenge jeg er registrert med boliglån :) har ikke skrivi på skattefradrag heller :)
Hmm.. står da tydelig at de pengene kun kan brukes på kjøp av bolig eller inn i eksisterende lån.. men de har kanskje ordnet det på en eller annen måte da.. har du ikke fått noe skattefradrag for bsuen er det kanskje annerledes..

Må man det? Det er jo til huset, så tror faktisk det kan unngås selv om det er møbler det er snakk om
BSU-pengene må brukes til boligformål

Pengene du har spart på BSU-konto kan du bruke til å kjøpe en ny bolig eller nedbetale lån på en bolig du kjøpte etter du opprettet kontoen.

Hva skjer ved kontraktbrudd?

Hvis du bruker pengene til noe annet enn boligformål, vil ligningsmyndighetene kreve å få tilbakebetalt skattefradragene du har fått siden du startet BSU-sparingen. Ved kontraktbrudd vil du heller ikke få mulighet til å spare i BSU senere.

Back
Topp